Mihin on paras tehdä kotisivut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis haluatko ihan kotisivut vai blogin? Sulla n todennäköisesti operaattorisi tarjoama sivutila, johon voit tehdä just sellaiset sivut kuin itse haluat. Tai sitten voit ankkia oman domainin. Se on suositeltavaa, jos teet yritykselle tai yhdistykselle sivut, koska silloin yrityksen/yhdistyksen nimi on urlissa. Blogialusoja taas on useita.

Vanha ketju, mutta mainitsen nykytilanteesta. Yritin tehdä yritykselle itse verkkosivut ensin wordpressilla ja sitten kaupallisella suunnittelukoneella ja kun 5h oli mennyt hukkaan hylkäsin sen hankkeen, koska siinä vaiheessa oli juuri itse tehdyn näköinen. En teknisesti itsekään mikään kapula ole, mutta lähinnä suunnittelupuoleen itsellä kaatui. Eli ei ihan jokaiselle sovi. Sitten kokeilin paria tekoälygeneraattoria joista tuli hyvän näköisiä mutta lopuksi ilmeni kuukausimaksu joka oli yli satasen molemmissa eli ei sekään toimiva ratkaisu ole eikä myöskään automaattinen koska kaikki tiedot ja kuvat pitää itse laittaa.

Lopulta ihan alan ammattilaiselta (verkkotakomo.fi ) sain sivut hintaan 590e johon myös hosting sisältyi vuodeksi. Eli kovin montaa tuntia ei itse kannata käyttää mihinkään verkkosivutyökaluun jos vain omalle yritykselleen tekee kun ammattilaiselta saa tuohon hintaan todella hyvät. Tämä vinkki siis yrittäjille

Yhteistyössä