Mulle on kierukka laitettu 3kk sitten, silloin mulla oli litteä vatsa 30kg tiputuksen ja salitreenin ansiosta. Nyt mirenan laiton jälkeen alavatsa on koko ajan turvoksissa, vaikka syön samaa ruokaa kuin ennen, liikun jopa enemmän kuin ennen ja en ole raskaana. Mä nyt sitte ajattelin, että menisin ensi viikolla poistattamaan koko höskän (aiheuttaa myös toistuvia emätintulehduksia), kyllä pömpötys ja tulehdukset sen verran häiritsee, vaikka kuukautiset on poissa ja karvan kasvu vähentynyt paljon... mutta nyt hikoiluttaa Onko muilla ollut tuota turvotusta ja katosiko koskaan
MInä otin mirenan kesällä. Siitä lähtien litteähkö vatsani on iltaisin ja vähän muulloinkin ollut kuin kuudennella kuulla olevan raskausvatsa.... En ole muuttanut liikunnan määrää saati sitten ruokailutapoja, jos johonkin niin parempaan suuntaan vain
Mä olisin jo turvotuksen takia valmis ottattamaan pois koko p*skan, suututtaa. Mä en halua olla paksuna, mutten myöskään halua näyttää siltä, niinku olisin Eihän vatsaa saa nyt edes vedettyä sisään.