houkutuslintu miehelle, mitä olette mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja konttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

konttu

Vieras
Olemme miesystävän kanssa siinä vaiheessa, että kohta pitäisi siirtyä tapailusta saman katon alle. Ainoa mikä vähän häiritsee, on se että olen ollut aina vähän epäileväinen hänen muista naisystävistään. Haluaisin tietää, kuinka tosissaan hän on kanssani, ymmärrättehän.

Haluaisin tehdä testin, ja olen miettinytkin että pyytäisin jonkun sievän tutun naisystäväni "törmäämään" häneen jossain ja vähän flirttailevan ja katsotaan sitten lähtisikö mies hänen matkaansa vai ei. Tai joku muu vastaava houkutustilanne.

Ainoa ongelma on, ketä kehtaisin pyytää koitokseen ja naisen pitäisi olla vielä miehelle tuntematon ja taatusti minulle lojaali. Mitä olette mieltä? Pitäisikö palkata joku päiväkahviseuralainen? ;-) Olisiko idea teistä härski temppu, ellei mies lähde hänen mukaansa, niin ei kertoisi hänelle mitään testistäni. Parempi kai se on tietää tässä vaiheessa miehen luonne, ettei tarvitse katua jälkeenpäin kun on ehkä yhteinen muksukin.

No joo, ymmärrän että haluat varmistaa jotain mutta itse olen sitä mieltä että jos tuolle tielle lähtee niin sille ei tule loppua. Eli vuoden päästä varmistat taas jotain etc.
Meinaan ei se vielä mitään todista suuntaan tai toiseen ettei lähde ensimmäisen houkutuslinnun matkaan. Melko vaatimattoman lähtötason olet ajatellut miehen suhteen...

Tuota.. et kyllä ole tosissasi. Olet varmaan niitä naisia jotka lukee kaikki miehen tekstiviestit, nuuhkii vaatteet jne..Jos epäilet häntä älkää muuttako yhteen. Ei taida tuollainen asenne luvata hyvää parisuhdetta ajatellen.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
No joo, ymmärrän että haluat varmistaa jotain mutta itse olen sitä mieltä että jos tuolle tielle lähtee niin sille ei tule loppua. Eli vuoden päästä varmistat taas jotain etc.
Meinaan ei se vielä mitään todista suuntaan tai toiseen ettei lähde ensimmäisen houkutuslinnun matkaan. Melko vaatimattoman lähtötason olet ajatellut miehen suhteen...

Ek sä sitten lähde miehen matkaan jos se iskee sulle ravintolassa silmää?

Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Jos ei muuten saa selville niin kannatan ideaasi.
Mun exän sisko oli etsivätoimistossa töissä houkutuslintuna 90 luvun lopulla :-D Oli nätti kuin nukke ja moni sortui....

Onko tommonen ammatti oikeasti olemassa? :laugh: :laugh: Saiko hyvää palkkaa? :D

oudoltahan tuo kuulostaa, ja voi mies lähteä lätkimään jos saa tietää tästä. saattaa suuttua että kehtaatkin epäillä häntä, mikäli siis mitään epäluottamuksen aihetta hän ei anna. mutta periaatteessa, better be safe than sorry.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mun exän sisko oli etsivätoimistossa töissä houkutuslintuna 90 luvun lopulla :-D Oli nätti kuin nukke ja moni sortui....

Onko tommonen ammatti oikeasti olemassa? :laugh: :laugh: Saiko hyvää palkkaa? :D

Ei hajuakaan palkasta. Sitä en tiedä miksei saanut tai halunnut jatkaa lopulta. Mutta oli hyvin ylpeä työssään. Nykyään on lentoemona.

Olen silti sitä mieltä, että osa on sellaisia jotka lähtee ja osa ei. Exäni olisi lähtenyt heti ja olisi ollut parempi että olisin tiennyt sen ajoissa. Minä en ole houkutuksille niin altis, että puolestani saisi joku tehdäkin sen testin minulle.

Ei hajuakaan palkasta. Sitä en tiedä miksei saanut tai halunnut jatkaa lopulta. Mutta oli hyvin ylpeä työssään. Nykyään on lentoemona.

Kuulostaa oikeasti älyttömän mukavalta työltä. :D

Uskotko, että jos mies selviäisi ns. puhtain paperein tästä houkutksesta, voisit tämän jälkeen luottaa häneen? Ja, ettei mies tulisi enää houkutelluksi, jos vaikka houkuttelemassa olisikin joku, joka oikeasti haluaisi miehen matkaansa..
Itse en haluaisi asettaa miehelleni mitään houkutuslintuja, ja kokisin hyvin loukkaavana, jos saisin selville, että mieheni olisi minulle sellaisen asettanut. Silloinkin, vaikka olisin houkutsansaan langennut.

Onkohan näitä ammatteja vieläkin ja millä nimellä..?

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Uskotko, että jos mies selviäisi ns. puhtain paperein tästä houkutksesta, voisit tämän jälkeen luottaa häneen? Ja, ettei mies tulisi enää houkutelluksi, jos vaikka houkuttelemassa olisikin joku, joka oikeasti haluaisi miehen matkaansa..
Itse en haluaisi asettaa miehelleni mitään houkutuslintuja, ja kokisin hyvin loukkaavana, jos saisin selville, että mieheni olisi minulle sellaisen asettanut. Silloinkin, vaikka olisin houkutsansaan langennut.

Uskon että ellei mies lähtisi tai olisi ns. "suuressa kiusauksessa" niin hän on lujaluonteinen pohjimmiltaan, eikä innostu heti kun joku hameenhelma osoittaa kiinnostusta. Eli sellaisen vahvaluonteisen miehen haluaisinkin.

Mutta eihän se sitä todista, etteikö voisi joskus jossain kriisitilanteessa lähteä, mutta se on eri asia.

Jos moista pitää edes miettiä. Niin miksi ihmeessä edes seurustelet hänen kanssaan. Miusta tuo nyt ei ole reilua ketään kohtaan... Älä herran jumala missään nimessä muutta hänen kanssaan yhteen.

Minkä ihmeen takia olette edes harkitsemassa yhteen muuttoa jos et pysty toiseen luottamaan???

Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:
Tuota.. et kyllä ole tosissasi. Olet varmaan niitä naisia jotka lukee kaikki miehen tekstiviestit, nuuhkii vaatteet jne..Jos epäilet häntä älkää muuttako yhteen. Ei taida tuollainen asenne luvata hyvää parisuhdetta ajatellen.

Jotkut vain ovat sairaaloisen mustasukkaisia vaikkei aihettakaan, aina epäillään ja tutkitaan. Sellainen vasta syökin suhdetta.
Toivottavasti mies on viisas ja huomaa mustasukkaisuuden ja lopettaa koko tapailut.

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Jos moista pitää edes miettiä. Niin miksi ihmeessä edes seurustelet hänen kanssaan. Miusta tuo nyt ei ole reilua ketään kohtaan... Älä herran jumala missään nimessä muutta hänen kanssaan yhteen.

Minkä ihmeen takia olette edes harkitsemassa yhteen muuttoa jos et pysty toiseen luottamaan???

hei, kuinkahan moni nainen teistäkin asuu miehen kanssa johon ei oikeasti ole mitään luottamista?!

Netistä ei ainakaan löydy hakusanalla. Mutta itse hän käytti sanaa houkutuslintu. Luulen että kannattaa kysyä etsivätoimistoista.
Tässä esim. toimistosta
http://www.ace-control.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=48&Itemid=55

Yhteistyössä