Hpv-rokotteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rokote gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näillä tiedoilla näillä näkymin en antaisi. Onneksi tyttäreni vielä niin pieni ettei tällaista tarvitse nyt päättää. Tulevaisuus varmaan näyttää mitä kaikkea tuo aiheuttaa.

NORMAALI oire on pyörtyminen, siis mit vit*ua?:o
Ei oo todellista katsokaa itse http://www.thl.fi/fi_FI/web/rokottajankasikirja-fi/hpv-rokotukset
ja ei muuta kun pyörtyneelle vaan maukuultaan seuraava myrkky annosta:laugh: Ei ole todellista, ei voi olla?
Toivottavasti mahdollisimman moni ottaa itse selvää asioista, japanissahan on tämän gardasil rokotteen anto keskeytetty juurikin sen vakavien haittojen vuoksi!!

Juuri tuli koululta viestiä, että 6-9 luokkalaiset tytöt saa rokotteen. On siis rokotusohjelmaan tullut. Aion ottaa kaikille tytöilleni, jos ei ois tullut ilmaisrokotteena, olisin ostanut itse!

Alkuperäinen kirjoittaja neljä tytärtä;28951765:
Juuri tuli koululta viestiä, että 6-9 luokkalaiset tytöt saa rokotteen. On siis rokotusohjelmaan tullut. Aion ottaa kaikille tytöilleni, jos ei ois tullut ilmaisrokotteena, olisin ostanut itse!

Sinunko tyttäresi ovat aktiivisia seksin harrastajia 12-15veenä?:o

HPV-rokote tulee kansalliseen rokotusohjelmaan

31.5.2013

Sosiaali- ja terveysministeriö on liittänyt papilloomavirus- eli HPV-rokotteen kansalliseen rokotusohjelmaan. Rokotukset aloitetaan marraskuussa 2013, jolloin rokotetta tarjotaan ensin 9.-luokkalaisille tytöille. Myöhemmin rokotteen saavat maksutta myös 6.–8.-luokkalaiset tytöt. Rokote annetaan kouluterveydenhuollossa.

HPV-rokote suojaa tyttöjä ensisijaisesti kohdunkaulan syövältä ja sen esiasteilta. Rokote on tyttöjen rokotusohjelmassa kaikissa Länsi-Euroopan maissa.

gardasil4-1.jpg

Pyörtyminen on normaali haitta, joka liittyy jännittävään rokottamistilanteeseen eikä itse rokotteeseen. Itse olem aikuisiällä rokotteen ottanut ja jos joskus lapsia saan niin hekin rokotteen saavat. HPV on kuitenkin melko yleinen, tullut töissä tosi usein vastaan.

Ehdottomasti annan, minäkin olisin sen ostanut omilla rahoillani, mutta onneksi tulee yleiseen rokotusohjelmaan. Olisi ollut pitkä penni ostaa se kolmelle tyttärelle.

6. luokka on jatkossa rokotettava ikäluokka siksi, että se on annettava ennen seksielämän aloittamista. Ne nuorimpana seksin aloittavat harjoittavat myös todennäköisimmin suojaamatonta seksiä, joten heille se on sopiva rokottamisikä. Eikä kondomikaan aina suojaa hpv:ltä, joten edes kondomi ei ole yhtä luotettava suojautumiskeino kuin rokote.

Japanissa HPV-rokote todettiin vaaralliseksi:
Japani ei enää suosittele papilloomarokotetta – Suomi aloittaa rokotukset marraskuussa - Rokotukset - Kotimaa - Helsingin Sanomat

Ensi syksystä alkaen HPV-rokote tarjotaan kaikille 11–12-vuotiaille tytöille osana kansallista rokotusohjelmaa. Ensimmäisenä rokotusohjelmakautena rokote annetaan myös 13–15-vuotiaille tytöille. Rokotteena käytetään GlaxoSmithKlinen (GSK) HPV-rokotetta.

STT ja kumppanit huijaavat HPV-rokotteen markkinoinnissa:
Tiedotusvälineet vs. tutkimusnäyttö: HPV-rokote ja kohdunkaulansyövän ehkäisy — jyrkikuoppala

Onko Merckin HPV-rokote Gardasil yhtä paha kuin Vioxx?
Onko Merckin HPV-rokote Gardasil yhtä paha kuin Vioxx?

Concerns over safety of cervical cancer vaccine after 1,300 girls experience adverse side-effects
Paralysis, epilepsy and blurred vision: 1,300 girls have reaction to cervical cancer vaccine | Mail Online

Uudet todisteet teilaavat HPV-rokotteen turvallisuuden!
VAERS:iin raportoidut vakavimmat haittavaikutukset olivat enimmäkseen kouristukset, halvaus, sokeutuminen, puheongelmat, lyhyet muistikatkokset, kasvohalvaus (Bell’s Palsy), Guillain-Barren syndrooma, haimatulehdus, kystat kohdussa, verihyytymät ja sydänongelmat, keskenmeno ja sikiön kehityshäiriöt, sydänkohtaus ja kuolema.
Uudet todisteet teilaavat HPV-rokotteen turvallisuuden

Is The HPV Vaccine Safe? v 2.0
Is The HPV Vaccine Safe? v 2.0 | Information Is Beautiful

GlaxoSmithKline, luotettava THL:n pääyhteistyökumppani.

Eikä tarvitse esittää tutkimusviitteitä, jos ihmettelee, onko yhteistyö Suomessa täysin eettisellä pohjalla.

Yhteistyössä