K
kysyvä
Vieras
Olen menossa loop-hoitoon koska mulla on löydetty korkean riskin hpv-virus ja solumuutoksia. Tällä hetkellä en seurustele mutta ihan mietteenä jos joskus semmoinen ajankohtaiseksi tulee..miten kertoa miehelle? Tietysti suoraan mutta tuntuu vaan hölmöltä heti semmonen töksäyttää. Onko niin että se tarttuu jos löytyy näitä muutoksia. Mutta jos tulevaisuudessa papa on luokkaa 1 niin tarttuuko silloin. Kondomihan ei suojaa ja virus ei poistu. Lääkäri jolla käyn on tosi epäselvä ja ns. pitää mua tyhmänä jos jotain kysyn. Tosi epämiellyttävä. Kyl mä tietty taas kysyn kun looppiin meen mutta aattelin kysyä täältä jos jollain kokemusta..
Jos teillä on ollut hpv virus, miten kerroit miehelle, miten mies sen otti? Pitääkö ennen suhteen aloittamista käydä papassa tarkistuttamassa tilanne jne jne..Tosi ahdistavaa kun kuulostaahan toi aika pelottavalle jos kumppani heti semmosen kertoo. Mutta tiedän eihän semmosta salatakkaan voi..
Jos teillä on ollut hpv virus, miten kerroit miehelle, miten mies sen otti? Pitääkö ennen suhteen aloittamista käydä papassa tarkistuttamassa tilanne jne jne..Tosi ahdistavaa kun kuulostaahan toi aika pelottavalle jos kumppani heti semmosen kertoo. Mutta tiedän eihän semmosta salatakkaan voi..