HS tänään: PK-SEUDULLA ASUVATA EUROOPAN ONNELLISIMPIA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mites nyt suu pannaan pöndet?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Metropoli? :D Siis viitattiinko tuolla metropoli-sanalla tuossa jutussa pk-seutuun? Ei hitto :laugh:

minuakin hymyilytti,mutten silti kàynytwikipediassa tarkistamassa miten sana mààritelty

En mäkään käynyt, mutta mun mielestä metropoli-sanan käyttö tuossa yhteydessä vaikuttaa vaan jotenkin koomiselta :)

totta

Mä sain kyllä jutusta sen kuvan että muualla suomessa ei ollut kyselyä tehtykään ja tuota tulosta verrattiin vaan niihin euroopan lukuihin... Ja melko pieni otanta...

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Jep. Mä olen aina rakastanut tieteellistä tapaa tutkia asioita..Helsingissä kuitenkin asuu n. puoli miljoonaa ihmistä, joten nää loput about 496 000 ja risat, mites hyö?
Nyt en tajunnut ollenkaan tätä kommenttia?

Tarkoitti varmaan että kun 4000 vaan oli haastateltu....

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Metropoli? :D Siis viitattiinko tuolla metropoli-sanalla tuossa jutussa pk-seutuun? Ei hitto :laugh:

minuakin hymyilytti,mutten silti kàynytwikipediassa tarkistamassa miten sana mààritelty

:D "Usean eri kaupungin kasvaessa ja sulautuessa yhteen syntyy konurbaatio. Miljoonakaupungeista käytetään myös nimitystä metropoli. Suurten metropolien yhteensulautumaa kutsutaan megalopoliksi." (Pk-seudulla on just sen miljoonan verran asukkaita... Heh.)

Alkuperäinen kirjoittaja Mamm italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eiköhän jokainen tiedä mikä on paras paikka itselle asua :)

ei vàlttàmàttà. Mutta moni silti rakasaa synnyinseutuaan, koska se on juuri se synnyinseutu ja siksi maailman paras paikka ;)

En mä niin paljon hesaa rakasta,toki siellä on kiva käydä sukulaisia morjestamassa,mut en muuta ikinä sinne enää asumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja aply:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Jep. Mä olen aina rakastanut tieteellistä tapaa tutkia asioita..Helsingissä kuitenkin asuu n. puoli miljoonaa ihmistä, joten nää loput about 496 000 ja risat, mites hyö?
Nyt en tajunnut ollenkaan tätä kommenttia?

Tarkoitti varmaan että kun 4000 vaan oli haastateltu....

Juuri sitä. Itse en välttämättä ole suuri kvantitatiivisen tutkimuksen ystävä...mutta tästähän voi toki olla montaa eri mieltä! :saint:

Yhteistyössä