Hu hu!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eli kaipaisin apua. Ongelma seuraavanlainen, olemme mieheni kanssa eroamassa. Ja lapset menivät hänen lua ensimmäsitä kertaa täksi vlopuksi. Ja sovimme miehemme kanssa että ovat lanssa kanssa yöt entisessä kodissamme. Päätin lähteä tarkastamaan tilannetta. Kun pääsin paikanpäälle ei siellä ollut ketään. Soitin että missäs olette ja vastasi että kotona.

Eli hän rikkoi sopimustamme. Hän ei antanut puhua minun lasten kanssa puhelimessa, ei suostu kertomaan minulle lasten olin paikaa ym.

Soitin asiasta poliisille ei voi auttaa, soitin exsän paikkakunnan sosiaalipäivystyksene eivät voi autaa. Joten en edelleenkeen tiedä missä lapseni ovat=( Niin, ja lopputulos se että lähtee tänne minun paikkakunnan sossuun lastensuojelu ilmoitus.

Kannattaako minun hakea tässä pelossa väliaikaista käräoikeuden ratkaisia asiaa lasten tapaamisista?

Kai isä saa omana viikonloppunaan mennä lasten kanssa vaikka mökille tai kylpylään.

Jos hän ei palauta lapsia ajoissa, niin sitten voisi jo ollakin syytä ilmoitella sossuun tms...

mä en nyt ihan ymmärrä...... mitä väliä sillä on missä nukkuvat ja miksi sä tarkistelet tollasia? meinaatko että isä vahingoittaa lapsia?

ja mietis nyt mikä on lasten kannalta paras ratkaisu ennen kuin alat lastensuojeluilmoa tekemään...

Siis millainen sopimus teillä on tapaamisista ja luonapidosta? MIkäänhän ei velvoita etävanhempaa sinulle ilmoittamaan missä he ovat tai ylipäänsä olemaan kokoajan kotona. Jos teillä ei ole kirjallista sopimusta siitä, miten lapsia pidetään ja missä, niin käräjäoikeus ei varmaankaan voi mitenkään auttaa asiassa.

Miksi sä menit "tarkastamaan tilannetta", oonko sulla joku erityinen syy epäillä, ettei kaikki ole hyvin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en nyt ihan ymmärrä...... mitä väliä sillä on missä nukkuvat ja miksi sä tarkistelet tollasia? meinaatko että isä vahingoittaa lapsia?

ja mietis nyt mikä on lasten kannalta paras ratkaisu ennen kuin alat lastensuojeluilmoa tekemään...

Siinä yksi syy myös. Mutta eikös se ole sopimusrike siinä tapauksessa jos valehtelee lapsen olin paikan ja ei suostu uutta kertomaan. Myös estää puhumasta lapselle!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siinä yksi syy myös. Mutta eikös se ole sopimusrike siinä tapauksessa jos valehtelee lapsen olin paikan ja ei suostu uutta kertomaan. Myös estää puhumasta lapselle!

no jos sulla on syytä epäillä että hän vahingoittaa lapsia, lasten paikka ei ole isällä ja sinun tehtävä käydä ikkunan takaa kyttäämässä ettei mitään tapahdu!!

ehkä ukko oli just sen takia lähteny muualle kun arvas että tulet urkkimaan heitä?? odotat huomiseen tai siihen päivään kun hänen on tarkotus tuoda lapset kotio jos ei kuulu otat uudestaan yhteyttä isään,ym tahoon.tiedän on varmaan ahdistavaa kun ei yhtään tiedä mis ukko ja lapse on.. yritä jaksaa. tai soita uudestaan ja pyydä vaan jutella lasten kans et on ikävä...

Yhteistyössä