Huh huh - onks tää vaan flirttiä vai pitäiskö mun ottaa seuraava askel?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sexman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sexman

Vieras
Olinpas tossa ulkosalla ja siellä oli taas naapuritalon ihana yh-typykkä. Jotain siinä jubailtiin sitte ja sanoin jotai että alkaa olla vähä kylmä. No tää typykkä sano sit: "No varsinkin ku mulla on farkkujen alla vaan stringit." Meinasin mennä sanottomaksi, mut onnistuin heittää että "Mulkaa ei oo ku kalsarit, mut jostain syystä mulle tuli nyt tosi kuuma olo."

Sit hymyiltiin silleen... teki mieli kyl sanoo vaikka mitä, mut jotenkin se tilanne laukes ku siinä pihalla oli muuta porukkaa ja näin. Mut mitä palstan naiset mieltä, tuskin heittää naiset tommosta juttua ihan muuten vaan, varmaan on jotain kiinnostusta...

Paljon juteltu pihalla viime aikoina ja tuntuu et jutut vaan menee kuumemmiks ja vihjalevemmiks koko ajan. Pitäskö mun ottaa seuraava askel nyt vai vielä odottaa ja yrittää saada vihjeet menee vielä pidemmälle?

Sen kun menet pukittelemaan pikkujouluaikaan. Typy kuullostaa ihan lupaavalta tontulta.

Ota mukaan termariin kahvit, wiskipullo ja kermavaahtoa ja lupaa irishcoffeet ja lopulla kermalla sitten... teette mitä haluatte.

[QUOTE="vieras";25067099]Sen kun menet pukittelemaan pikkujouluaikaan. Typy kuullostaa ihan lupaavalta tontulta.

Ota mukaan termariin kahvit, wiskipullo ja kermavaahtoa ja lupaa irishcoffeet ja lopulla kermalla sitten... teette mitä haluatte.[/QUOTE]

Tästä tulee kyllä aika kivoja mielikuvia :) Heh, jospa ostais sille pikkujoululahjaksi semmosen sexyn tonttuasun :) Heh.

[QUOTE="vieras";25067138]Joojoo, kuinka kauan aiot jaksaa jatkaa tätä typerää sepittelyä? Mua alkaa oikeesti vähän säälittää.[/QUOTE]

No kaipa tää lähti siitä kun oikeesti aattelin täältä kysyy neuvoo parista jutusta. Kuitenkin täällä naiset tietää mitä naiset aattelee, joten sitten aattelin kertoa miten hommat etenee...

Kyllä mulla ton typykän, naisen, ihanaisen puhelinnumero tossa on ja kyllä sitä tekis mieli soittaa tai sit tekis mieli Faces heittää jotain. Oon meinaan sen Facebook-kaveri myös.

No kaipa tää lähti siitä kun oikeesti aattelin täältä kysyy neuvoo parista jutusta. Kuitenkin täällä naiset tietää mitä naiset aattelee, joten sitten aattelin kertoa miten hommat etenee...

Kyllä mulla ton typykän, naisen, ihanaisen puhelinnumero tossa on ja kyllä sitä tekis mieli soittaa tai sit tekis mieli Faces heittää jotain. Oon meinaan sen Facebook-kaveri myös.

Vanha sananlasku: siitä pula, mistä puhe. :D Sun täytyy kauheasti täällä palstalla kehua, kuinka sulla on flaksia... mutta kun ei ole yhtään. Sinä olet miesten panopuuna ollut koko aikuisikäsi. Ei se muuksi muutu. No, menes nyt taas treenaamaan sinne salille, niin pysyt timminä. Siitähän ne miehet pitävät.

No höh. Emmä ny täällä oo leuhkinu mun naisjutuilla. Ei niitä tosiaan just viime aikoina kauheesti oo ees ollu. Mutta ei sitä tiedä jos tästä jotain... ei kai se haittaa jos yks äijänkuvatus pikkasen kertoo miten homma menee täältä toiselta puolelta...

Jutun aihe ei tilanteesta välttämättä flirttailua tee, vaan lähinnä äänensävy, ilmeet, eleet ns. kehonkieli. Flirttiähän voi heittää asiasta kuin asiasta, vaikka soppakauhasta, jos sikseen menee.

Sull on tasan kaksi vaihtoehtoa nyt, odotat (ja pahimmassa tapauksessa typy viilenee) tai sitten teet aloitteen ja pyydät esim. kahville..

Jutun aihe ei tilanteesta välttämättä flirttailua tee, vaan lähinnä äänensävy, ilmeet, eleet ns. kehonkieli. Flirttiähän voi heittää asiasta kuin asiasta, vaikka soppakauhasta, jos sikseen menee.

Sull on tasan kaksi vaihtoehtoa nyt, odotat (ja pahimmassa tapauksessa typy viilenee) tai sitten teet aloitteen ja pyydät esim. kahville..

Pyydänkö kahville kotiin vai kahvilaan? Ja pitäskö pyytää ulkona fae-to-face, soittaa vai facebookis vai textarilla...

No kaipa face-to-face ois paras

Laitapa sille kun osutte joku kerta faceen samaan aikaan, niin chattiviesti, vaikka vaan moi! Jos ei vastaa mitään, niin unohda koko nainen (ällötyksille ja yhdentekeville ei vastata, vaan esitetään ettei mitään viestiä ole huomattu), mutta jos on kiinnostusta niin varmasti vastaa. Tosin kandee miettiä valmiiks mitä laitat jos se vastaa siihen moi!-viestiin takaisin vaan moi! Sillä et ainakaan kovin pahasti mokaa itseäs...

No toimi jo nyt kiireesti, jos olet oikeasti siitä kiinnostunut.

Muutenhan nainen kyllästyy koko touhuun ku mies ei tee mitään ku typeriä puhuu kalsareista... :D

Eli KYLLÄ, kannattais tehdä jotain jo kiireesti :)

Yhteistyössä