Huh huh, onpas tämä ollu aikamoinen viikko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sisu

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
20 985
2
36
Viime lauantaina löyty isommalta koiralta kaulalta epämääräinen patti. Sunnuntaina soitin päivystävälle eläinlääkärille asiasta, ja käskettiin maanantaina hakea lääkekuuri, jos patti ei ole laskenu. Epäili jo puhelimessa sylirauhasen tulehdusta. Maanantaina haettiin kuuri, ja lähdettiin hyvillä mielin mökille.
Keskiviikkona alko koira olla hiljanen, ja haluton tekemään mitään. Soitin samalle ell:lle, jolta saatiin kuuri (kunnan ell ), ja tämä käski ottaa yhteyttä eläinklinikalle, missä olis mahdollista tutkia patti tarkemmin. Soitin yksityiselle klinikalle, ja saatiin aika ens keskiviikolle!! :/
Eilen alko koira olla jo niin huonona, et soitin kaikki läänin ell:t ja klinikat läpi, kukaan ei pysty ottaa koiraa vastaan!! :( Minä itkua väänsin jo, että se koira kuolee meidän käsiin, ei tee muuta, kun makaa ja läähättää...

Sattumalta miehen veli sit soitti, ja mies kerto sille tilanteesta, oltiin jo niin huolissaan. Miehen veli käski soittaa vielä heidän paikkakunnalla olevalle ell:lle, ja sinne saatiin täksi päiväksi aika. Ajettiin kotiin 130 km mutkan kautta. Sylkirauhasen tulehdus on edelleen diagnoosi, mutta saatiin vahvempi lääkekuuri + tulehduskipulääkkeet (mitä kunnan ell ei antanu ollenkaan... )
Rahaa palo taas ihan kivasti, mut pääasia, että saadaan koira kuntoon!! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
hienoa että koira alkaa parantua ja vaivai selvisi. kun on hätä niin sen lääkärin löytyminen voi olla työn alla joskus

Juu, se tuli todettua. Ja vielä viikonloppu edessä, olisin kyllä ajanu vaikka maailman ääriin, et olisin löytäny tälle päivää ell:n. Onneksi nyt suht läheltä löyty.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
hienoa että koira alkaa parantua ja vaivai selvisi. kun on hätä niin sen lääkärin löytyminen voi olla työn alla joskus

Juu, se tuli todettua. Ja vielä viikonloppu edessä, olisin kyllä ajanu vaikka maailman ääriin, et olisin löytäny tälle päivää ell:n. Onneksi nyt suht läheltä löyty.

meillä on täällä sellainen tilanne että päivystävälle en mene kuin oikeasti silloin kun eläin kuolee käsiin :/ kaikkeni teen että selviää siihen kunnes saan toiselle eläinlääkärille. onneksi on lääkäritä jotka on auki lauantaisin täällä

meillä on täällä sellainen tilanne että päivystävälle en mene kuin oikeasti silloin kun eläin kuolee käsiin :/ kaikkeni teen että selviää siihen kunnes saan toiselle eläinlääkärille. onneksi on lääkäritä jotka on auki lauantaisin täällä

Mä olin ihan järkyttyny eilen, kun tosiaan mistään ei saa apua! Päivystävä ell ei ottanu kantaa, kun koira vielä kuitenkin hengitti ja joi :( No, muutapa se ei sit paljoo enää tehnykään, raukka.
Ja siis tosiaan kaikilta klinikoilta sanottiin, et ens viikolla aikasintaan aikoja, yhdeltä klinikalta eka vapaa aika vasta elokuun puolessa välissä!! :o Eikä päivystysaikoja ole kuulemma olemassakaan...

Mä olin ihan järkyttyny eilen, kun tosiaan mistään ei saa apua! Päivystävä ell ei ottanu kantaa, kun koira vielä kuitenkin hengitti ja joi :( No, muutapa se ei sit paljoo enää tehnykään, raukka.
Ja siis tosiaan kaikilta klinikoilta sanottiin, et ens viikolla aikasintaan aikoja, yhdeltä klinikalta eka vapaa aika vasta elokuun puolessa välissä!! :o Eikä päivystysaikoja ole kuulemma olemassakaan...

huh :o saanko udella missäpäin asutte?

Kainuussa asutaan. Soittelin siis Oulun ja Kajaanin kaikki ell:t läpi, ja pienellä paikkakunnalla oltiin mökillä tää viikko, asutaan toisella pienellä paikkakunnalla.

Kainuussa asutaan. Soittelin siis Oulun ja Kajaanin kaikki ell:t läpi, ja pienellä paikkakunnalla oltiin mökillä tää viikko, asutaan toisella pienellä paikkakunnalla.

onneksi nyt kuitenkin koira toipumaan päin ja sait hoitoa.aika käsittämätöntä kuitenkin että ei hoitoa saa, olkoonkin kesälomakausi tms
mä olisin ollu niin vee.pää että olisin varmaan sinne päivystävälle painanu väkisin :kieh:

onneksi nyt kuitenkin koira toipumaan päin ja sait hoitoa.aika käsittämätöntä kuitenkin että ei hoitoa saa, olkoonkin kesälomakausi tms
mä olisin ollu niin vee.pää että olisin varmaan sinne päivystävälle painanu väkisin :kieh:

Olishan se ollu pakko päivystävän ottaa tänään, jos ei saatu muualle aikaa. Onneksi koira nyt tosiaan toipumaan päin. Ell rauhoitti sen, et sai katsotua kunnolla suun ja nielun, ja tietysti toinen on vähän nyt tokkurassa. Äsken kuitenkin jo häntä heilu entiseen malliin, ja kellahti kyljelleen, et rapsuttelepas emäntä nyt sieltä :D :heart: :heart: Ell pisti myös kipulääkettä sille, niin on vähän ehlpompi olla.

Yhteistyössä