Huh huh!! Pukki kävi!!

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Ja voi tota tohinaa :D

Keskimmäinen oli niin reipas ja lauloi pukille joulupuu on rakennettu!
Pukki kehui laulua ja kyseli muutenkin lasten kuulumisia!
No keskimmäinen niin reippaasti keskeytti pukin jutut ja kysäis hyvin kuuluvalla äänellä: Entäs Ne Lahjat?
:ashamed:

Pukkiakin ihan nauratti ja päästiin lahjojen jakoon!

Lahjat jaettu ja ehoteltiin lapsille että laulettasko pukille vielä jotai? Keskimmäinen taas äänessä: Tos Kyl Olis Noi Lahjat Jo Oottamassa, Et eiks ne pitäs jo avata?
:ashamed:

Ja taas pukki nauroi ja minä punastelin.

Esitti keskimmäinen vielä yhden esityksen pukille ja toivotti sitten hyvää joulua!

mein esikko ja pienin ei laulanut eikä muutenkaan ollu äänessä. Pienin vähän ujosteli ja kyyläs vaan lahjasäkkejä, esikko oli muuten vaan niin epäileväisen oloinen :/

Ja voi sitä mekkalaa ja meininkiä kun lahjat avattiin! Niin riemun kiljahduksia kuin keskimmäisen melkein itkupotkuraivari kun uudet tossut olikin punaiset eikä vaaleanpunaiset.
Meni se onneksi nopeesti ohi kun löys muuta toivottua ja ihanaa! Nyt jo tepsuttelee punaiset tossut jalassa! :D

Pienin avas ekaks isoimman paketin ja sai sieltä semmosen autorattiajosimulaattori hässäkän minkä lie, ja unohti muut lahjat kokonaan :D

Esikko ihasteli uusia vaatteita ja soittelee nokkahuilua! Voi tuota ihanaa korvia huumaavaa mekkalaa :laugh:

miä oon ihan puhkipoikki!

Sain sentään villa- ja pörrösukat, 4 laatikkoa suklaata :p , Kingin kirjan ja banaanilikööriä :p
Niin ja kiroileva siili- yöpaidan
:heart: Mää rakashtan shua!!! ei stana... :heart:

kunhan mukelot joskus menee unille niin joskohan vaan nautiskelisin olostani lahjojeni kera :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
ihana.
meilläkin keskimmäinen sai tuon rattiajosimulaattorin ja on mieleinen =)

Juu tuo tyttö leikkii sil ihan kokoajan! Ja äsken jopa sanoi että menee sit auton kans nukkumaankin!

Sai hää myös Make-rekan mutta ei se sit ookkaan niin kiva kait kuin ois kuvitellut! Kun vaan vähän sillä leikkiny ja tolla simulaattorilla vaan ajelee :D

Meillä lahjat annettiin ajoissa ja pojalle yksi kerrallaan kun se keskittyi aina siihen paketista tulleeseen sen verran tehokkaasti. Aattelin ettei se malta nukkumaan mennä, mutta tonne se sammui vähän yli 7 masu täynnä jouluruokaa. Halulla veti kaiken lanttulooraa myöten (jota tosin annettiin varovasti kun ekakerta). Aluksi kulki paketti sylissä ympäri asuntoa mutta kun isi näytti mitä niille tehdään niin osas repiä paperit pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti:
Meillä ei pukki käynny eikä oo jouluakaan.....

Vähän samat kuviot. Itse olen iltavuorossa töissä ja mies on kaksin lapsen kanssa kotona. Tytöllä on enterorokko ja korvatulehdus, johon jo toinen antibioottikuuri menossa. Tapanina oli tarkoitus joulua viettää ja pukinkin tulla, mutta saa nähdä uskaltaako pukki tulla, kun on tuo suu- ja sorkkatauti meille pesiytynyt :(. Kinkku on tarkoitus paistaa huomenna. Jospa se joulu tulisi sitten vähän jälkijunassa kuitenkin, tulipa pukkia tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti:
Meillä ei pukki käynny eikä oo jouluakaan.....

Vähän samat kuviot. Itse olen iltavuorossa töissä ja mies on kaksin lapsen kanssa kotona. Tytöllä on enterorokko ja korvatulehdus, johon jo toinen antibioottikuuri menossa. Tapanina oli tarkoitus joulua viettää ja pukinkin tulla, mutta saa nähdä uskaltaako pukki tulla, kun on tuo suu- ja sorkkatauti meille pesiytynyt :(. Kinkku on tarkoitus paistaa huomenna. Jospa se joulu tulisi sitten vähän jälkijunassa kuitenkin, tulipa pukkia tai ei.

Niin siis meillä ei oo rahaa...

Meillä on aina ollu semmonen tapa et lahjat avataan kukin vuorollaan yhden kerrallaan niin että kaikki näkee mitä toiset saa.

Nyt sanoin kaikille ettei yhtään romua lisää tähän taloon.
Entisetki pitkin lattiaa eikä pois korjaamisesta tietoakaan..
No, ehkä mä lappaan ne kohta lumilapiolla jätesäkkiin kaikki.

Mulla on lapset isällään ja tulevat huomenna kotiin.Isänsä kun lähtee saattamaan uutta vaimoaan takasi kotiin (Thaimaaseen).
Mun vanhemmat tulee vähän ennen
ku pojat ni vietetään sitte uus aato kinkkuineen kaikkineen...

meidän poitsut sai ihan mielettömän määrän kaikkea....itse ostettiin vain muutamat mutta mummot ja papat ja kummit sitten taas kerran olivat ostelleet kielloista huolimatta....pojat eivät jaksaneet edes avata kaikkia.

minä sain mieheltäni kannettavan,uuden puhelimen,kauniin kaulaketjun ja sydänriipuksen sekä toivomani vaaleanpunaisen mariskoolin.

Alkuperäinen kirjoittaja n:
meidän poitsut sai ihan mielettömän määrän kaikkea....itse ostettiin vain muutamat mutta mummot ja papat ja kummit sitten taas kerran olivat ostelleet kielloista huolimatta....pojat eivät jaksaneet edes avata kaikkia.

minä sain mieheltäni kannettavan,uuden puhelimen,kauniin kaulaketjun ja sydänriipuksen sekä toivomani vaaleanpunaisen mariskoolin.

Sama efekti meillä: ei jaksanut avata :snotty: Meni niiden kivojenkin pakettien kivuus siinä, kun sitä rojua tuli taas kerran aivan liikaa.. ei oikein sitten ole mikään semmonen JES-juttu..

Yhteistyössä