Huh Huh, Tässä nyt raporttia mun eilisistä POLTTAREISTA !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:
On aika moinen krapula ja väsymys, mutta infoon teitä tuosta mun päivästä :)

klo: 11:30 Ovikello soi.. kaaso pyytää ystävien kanssa minua ulos terassille. Laitan itseni nopeasti vielä valmiiksi kengät jalkaan ja avaan lämpörullat ja hiukset on sitten ok.

Juodaan ja istutaan meidän terassille sellainen reilu tunti. Nauttien mansikkakuohuviiniä ja mansikoita. Saan polttari hatun , punainen stetson hattu jossa on huntu kiinni. morsian "missinauhan" jossa lukee: soon married <3 parasta ennen 7.8.2010

Saan myös pinkin kirjan ja höyhen kynän. kirjaan on tarkoitus kerätä päivän aikana ihmisiltä neuvoja hyvään avioliittoon.

lähdemme liikkeelle ja päädyn hierojalle :D

Hierojalta jatkamme ajelua ja musiikin kuuntelua ja siiderin juomista, päädymme jäken prismaan koska autossa ei ole parkkikiekkoa kaaso käväsee kaupassa.

siitä sitten järvenpään zapataan syömään ja juomaan hyvin. ja samalla kerätään hyviä vinkkejä kirjaan...

järvenpäästä siirrymme keravalle ajelemaan, ajelemme ja käväsemme ruokakaupassa ostamassa herkkuja joista en siis tiedä että mihin me ne viemme :)
Tässä vaiheessa kaaso ottaa minulta pois puhelimen ja lompakon, en tarvitse niitä enään.

auto parkkiin ja kuskikin alkaa juomaan :p autosta polttari porukka kasaa mukaan ihan hirveesti kasseja ja alamme kävelemään kohti yökerhoa n. klo:14.30

menemme sisään ja saan tiedon: että olemme varanneet vip saunan morsiammelle :) :heart: saunotaan juodaan,saunotaan, juodaan kuunnellaan musiikkia. aivan mahtava paikka. tehdää kasvohoitoja jne jne..

klo:21.30 on aika siirtyä yökerhoon, ennen sitä saan illan tehtävä kassin:

kassi on aivan ihanasti koristeltu hinnastoineen: tehtävä myy kondomeja 1?/kpl tai 2?/3kpl

Vaahtokarkkipussi jossa 1 kondoomi 2?/kpl
Raipan isku 1?/kpl

Minulle myäös puettiin polttari vaatteet illalla eli pinkkityllimekko ja pinkki sellainen itse tehty morsian paita :) ja valkoiset leggarit ja korkkarit ja morsian hattu päässä.

Kaulassa pilli ja oma snapsilasi, jos halusi lisää juotavaa piti pilliin puhaltaa :)

Ilta oli aivan mahtava !!! Kaikki meni kaupaksi, itselle jätin muutaman vaahtokarkkipussin ja kondoomin muistoksi illan saldo: 140?

Että semmoista !!! aamulla kotiin klo. 05:00
:laugh:
Onko kaikkien mimmien polttarit aina näin perhanan tylsiä?
Thank god I'm born as a man!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Omg tylsää...siis onneks mun polttarit ei ollu noin mauttomat

omg, mitä sun polttareissa sitten oli?

Sauna korvessa, turvehoito, hyvää ruokaa ja hengailua ystävättärein kera, erämökkiin yöks ja seuraavana aamuna koskenlaskua ja sen jälkeen kotiin...oli tosi kivaa ja samppakalja virtas

No mun mielestä toi kuulostaa kyllä huomattavasti tylsemmältä kuin ap:n polttarit :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ole niin kiltti:
Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:
aika moinen
klo: 11:30
polttari hatun
stetson hattu
höyhen kynän
enään
polttari porukka
klo:14.30
vip saunan
morsiammelle
klo:21.30
tehtävä kassin
kondoomi
polttari vaatteet
pinkkityllimekko
morsian paita
morsian hattu
klo. 05:00

Varmaan hauska ilta, mutta voisitko sitten hääraportissa kiinnittää ihan vähän huomiota noihin oikeinkirjoitusjuttuihin, välimerkit mukaanlukien...?
Oikeeesti, pääsee itku kun näkee miten suomea kohdellaan keskustelupalstoilla!! :(

who gives a shit, vaikka kirjotus virheitä olis kuinka, eihän tässä sentään mihinkään yo-kokeen esseeseen olla kirjottamassa :headwall:

Ap, kivalta kuulosti polttarit!

Niin sitä huomaa että ihmiset ovat erilaisia.
Itselleni tuollaiset polttarit, kortsujen myynnit sun muut, olisivat olleet aivan hirveä ajatuskin. Onneksi omat kaverit järjestivät aikanaan "minun näköiseni" bileet.
Mutta pääasia on aina se, että sankarilla on mukavaa. Nolata ei saa.
Onnea etukäteen morsiamelle!

Ensinnäkin sinä harmaa: En ole ollut edes kaatokännissä :)

Toiseksi: Mua ei haitannut yhtään myydä, ajattelin ensin että en kehtaa, mutta mitä sitten, ihmiset ihan tuli jopa kysymään mitä sinulta saa ostaa tuosta kassista :)

Kolmanneksi:Minun tapani ei ole arvostella muita :) Ihanaa oli... ja se riittä. Paljon tehtiin muutakin.. mutta tuossa pääpiirteittäin :)

:heart: :heart:

• Tykkää
Reactions: Annikis piroger
heeei tietääks kukaan mistä tollasii missinauhoja saa? :D ku kaveir täyttää kohta 18 ja se haluu semmosen nauhan ja haluun itekki ostaa sille semmosen : DD ps. anteeks et tänne tungettelen tällasia kyselemään.. : ))

Yhteistyössä