?
?
Vieras
Onko kaikkien mimmien polttarit aina näin perhanan tylsiä?Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:On aika moinen krapula ja väsymys, mutta infoon teitä tuosta mun päivästä
klo: 11:30 Ovikello soi.. kaaso pyytää ystävien kanssa minua ulos terassille. Laitan itseni nopeasti vielä valmiiksi kengät jalkaan ja avaan lämpörullat ja hiukset on sitten ok.
Juodaan ja istutaan meidän terassille sellainen reilu tunti. Nauttien mansikkakuohuviiniä ja mansikoita. Saan polttari hatun , punainen stetson hattu jossa on huntu kiinni. morsian "missinauhan" jossa lukee: soon married <3 parasta ennen 7.8.2010
Saan myös pinkin kirjan ja höyhen kynän. kirjaan on tarkoitus kerätä päivän aikana ihmisiltä neuvoja hyvään avioliittoon.
lähdemme liikkeelle ja päädyn hierojalle![]()
Hierojalta jatkamme ajelua ja musiikin kuuntelua ja siiderin juomista, päädymme jäken prismaan koska autossa ei ole parkkikiekkoa kaaso käväsee kaupassa.
siitä sitten järvenpään zapataan syömään ja juomaan hyvin. ja samalla kerätään hyviä vinkkejä kirjaan...
järvenpäästä siirrymme keravalle ajelemaan, ajelemme ja käväsemme ruokakaupassa ostamassa herkkuja joista en siis tiedä että mihin me ne viemme
Tässä vaiheessa kaaso ottaa minulta pois puhelimen ja lompakon, en tarvitse niitä enään.
auto parkkiin ja kuskikin alkaa juomaanautosta polttari porukka kasaa mukaan ihan hirveesti kasseja ja alamme kävelemään kohti yökerhoa n. klo:14.30
menemme sisään ja saan tiedon: että olemme varanneet vip saunan morsiammelle:heart: saunotaan juodaan,saunotaan, juodaan kuunnellaan musiikkia. aivan mahtava paikka. tehdää kasvohoitoja jne jne..
klo:21.30 on aika siirtyä yökerhoon, ennen sitä saan illan tehtävä kassin:
kassi on aivan ihanasti koristeltu hinnastoineen: tehtävä myy kondomeja 1?/kpl tai 2?/3kpl
Vaahtokarkkipussi jossa 1 kondoomi 2?/kpl
Raipan isku 1?/kpl
Minulle myäös puettiin polttari vaatteet illalla eli pinkkityllimekko ja pinkki sellainen itse tehty morsian paitaja valkoiset leggarit ja korkkarit ja morsian hattu päässä.
Kaulassa pilli ja oma snapsilasi, jos halusi lisää juotavaa piti pilliin puhaltaa
Ilta oli aivan mahtava !!! Kaikki meni kaupaksi, itselle jätin muutaman vaahtokarkkipussin ja kondoomin muistoksi illan saldo: 140?
Että semmoista !!! aamulla kotiin klo. 05:00
![]()
Thank god I'm born as a man!