Huh ja puh, pitkin viikkoa siivottu + raivailtu täällä paikkoja, vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jees"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jees"

Vieras
vieläkin pitäisi yhtä sun toista tehdä, kun lapsella synttärit viikonloppuna.

Tuntuu, että itsellä on jo ihan puhti poissa. Pakko on silti jaksaa, kun haluaisin laittaa kodin jouluisemman näköiseksi eli jouluverhot ikkunoihin, valot myös ynnä joululiinat pöytiin. Tietty myös maltillisesti joulukoristeita sinne tänne.

Huomenna on lisäksi leivontaurakka odottamassa + jouluvalotkin pitäisi ulos ripustaa.

Tuntuu, että huh ja puh....

Laittavatko jotkut vielä jouluverhot ja joululiinat? Ja siis marraskuun puolessa välissä? Kotona äiti vaihtoi aina (joulukuussa), mutta itse en ole yli 15 vuoteen vaihtanut. Valot ulos toki (olen itsekin laittanut)...mutta muut, huh!

Itsellä kuules synttärit kanssa edessä viikonloppuna, muuttoohässäkä menossa samaan aikaan, siivota pitäisi, leipoa pitäisi. En kyllä ala joulua laittamaan vielä, mutta raskaana viimesillään kun yksin järjestää niin tuntuu välillä tosi toivottomalta kun pitää samaan aikaan hoitaa kuitenkin jo olemassa olevien lasten perustarpeet ja hirveästi muita hommia päälle. Supistaa supistaa supistaa supistaa.

Yritä tehdä tarvittavia asioita sellaisella 'kiva puuhailla' -fiiliksellä. Leiki vaikka olevasi tonttu, ja touhua homma kerrallaan kuntoon. Ja palkitse itsesi välillä jollakin hyvällä. Muista miksi teet noita asioita: oman hyvän olosi saavuttamiseksi? Hyvää musaa myös soimaan ja sen tahtiin hommailua, niin vähitellen ne tehtävät vähenevät =) Tsemppiä loppu-urakkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Että mitä?;27543889:
Laittavatko jotkut vielä jouluverhot ja joululiinat? Ja siis marraskuun puolessa välissä? Kotona äiti vaihtoi aina (joulukuussa), mutta itse en ole yli 15 vuoteen vaihtanut. Valot ulos toki (olen itsekin laittanut)...mutta muut, huh!

toki vaihdan verhot:)