Huh, olipas monella tosi rumat keittiöt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
On varmaan parempi etten mä laita mihinkään keittiö-ketjuun kuvaa mun keittiöstä. :laugh: On meinaan alkuperääset 70-luvun kaapinovet. :whistle: Väri on todella pirtsakka. B)

Ei huku massaan niinko muut :)

Keltaset, vihreet vai oranssinpunaiset ovet?

Kirkkaankeltaaset. :D

Mä varmaan kuulun keittiöni kanssa tähän rumaan ja persoonattomaan ryhmään. Siitäkin huolimatta että olen aivan jokaisessa valinnassa miettinyt ainoastaan omia lemppareita, väreissä, muodoissa... aivan kaikessa.

Mulle on täysin yhdentekevää tykätäänkö täällä meen keittiöstä tai ei. Mutta se mua ärsyttää, että haukutaan persoonattomaksi muotikeittiöksi. Kun joku ihan oikeasti saattaa rakastaa neutraaleja värejä kuten allekirjoittanut. Mulle tulee levoton ja ahdistunut olo jos jonkun kämpässä on paljon värejä. Tunnen oloni turvalliseksi ja onnelliseksi rauhallisessa värimaailmassa.

Mun mielestä siinä ketjussa oli paljon kauniita keittiöitä. Monista näki että oltiin tosiaan valittu just itselle mieluisia ratkaisuja. Ja toivottavasti sellaisia oli kaikki ne keittiöt. Todella harmillista jos joku tekee keittiönsä vain orjallisesti muotia noudattaen.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Kylmät, kalseat, värittömät, aneemiset... Varmasti kalliit kyllä, mutta se tunnelma puuttui kokonaan. Itse masentuisin tuollaisessa kodissa!

Suomalaiset sisustavat usein "liian varman päälle", jolloin kodista tulee kalsea. Niin moni plussalainenkin.

Huh, olipas tosi ruma aloitus :whistle:

no oli joo, mutta eiköhän TÄLLÄ PALSTALLA oo nähty aika monta rumempaakin..

Meidän köökissä on välitilassa oranssin sävyinen kuviotapetti, päällä lasi. Leivinuuni on oranssia laattaa. Keittiössä on myös riippumatto ja leivinuunin päälle pääsee kiipeämään jne.

Meidän näköinen keittiö.

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Meidän köökissä on välitilassa oranssin sävyinen kuviotapetti, päällä lasi. Leivinuuni on oranssia laattaa. Keittiössä on myös riippumatto ja leivinuunin päälle pääsee kiipeämään jne.

Meidän näköinen keittiö.

Punaiset kaapinovet ja tummaa pähkinää tasoissa ja kalusteissa. Mausteina reilusti väriä. :D

Aika pliisuja on nämä nykyköökit.

Meidän näköinen keittiö.

Kuulostaa todella hauskalta! Oliskos kuvaa, tahtoo nähdä?!! :D

tykkään itse simppelistä keittiöstä johon saa väriä kankailla ja esineillä. aika kallista tällasen tavallisen duunarin tehdä keittiö johon sitten kyllästyy mahdollisesti vuodessa parissa. kauniita keittiöitä oli ketjussa, ihan mun makuuni =)

Meidän näköinen keittiö.

Punaiset kaapinovet ja tummaa pähkinää tasoissa ja kalusteissa. Mausteina reilusti väriä. :D

linkitin tàhàn ketjuun vàrillistà keittiòtà, vilkaise ihmeessà:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1725282

On varmaan parempi etten mä laita mihinkään keittiö-ketjuun kuvaa mun keittiöstä. :laugh: On meinaan alkuperääset 70-luvun kaapinovet. :whistle: Väri on todella pirtsakka. B)

Ei huku massaan niinko muut :)

Keltaset, vihreet vai oranssinpunaiset ovet?

Kirkkaankeltaaset. :D

Aaaawww.... siihen kun hankkii sitten saman aikakauden keittiötekstiilit ja astiat niin olispa pähee :heart:

Ja välitilan kaakeleihin tietysti hippikukka-tarrat :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Meidän näköinen keittiö.

Kuulostaa todella hauskalta! Oliskos kuvaa, tahtoo nähdä?!! :D

Sitä on pyydetty ennekin. En halua laittaa. Muitakin sisustuskuvia on pyydetty ja provoa huudettu, mutta siltikään en halua.

Kyllä meillä uudet vieraan aina hetken vaan kattoo ja miettii, mitä fiksua tähän nyt sanois. :D Kun muukaan osa kotia ei ole ihan tavallinen. Ei piha, eikä yhtään mikään.

Mulla on kaikkein kamalin. Alkuperäisten asukkaitten 80-luvulla laittama. Väri on jotain vaaleanpunaisen ja beigen välistä (niin, ettei siihen sovi mikään väri yhteen). ja tyyli NIIIIIN kasaria.

Me ollaan asuttu tässä kahdeksan vuotta ja ehkä 1-2 vuoden päästä saadaan aikaan keittiö- ja kylppäriremppa. Kattos nääs kun heti alkoi tulla lapsia ja mä EN TOD asu päivääkään pienten lasten kanssa talossa, jossa ei ole vettä. Eli odotellaan, että lapset on niin isoja, että kehdataan mennä mummolaan asumaan rempan ajaksi. Nää on siis melko riiviöitä...

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

Meidän näköinen keittiö.

linkitin tàhàn ketjuun vàrillistà keittiòtà, vilkaise ihmeessà:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1725282

:D Hienoja. Just niin OMIA, siis että keittiö on asukkaansa näkönen, eikä semmonen, "mihin ei kyllästy". :o

Valkonen kiilto-ovikeittiö, vanilja-ruskea keittiö, harmaa rosterikeittiö... Huih.

Suomalaisuuteen kuuluu pelkistetty tyyli. On beigeä ja valkoista. Vähän tavaraa, paljaat seinät. Persoonallisuutta ei saa olla. Näissä kodeissa tulee itseasiassa kylmä. Keittiöt ovat verhottomia ja kodinkoneetkin on piilotettu. Nämä keittiöt ovat sellaisia kuin oltaisi juuri muutettu pois, koska elämä ei näy täällä.Näillä ihmisillä on yleensä haalea hiusväri, ponnari tai mitätön ulkonäkö ettei vaan erotu massasta. Ei meikkiä tietenkään ja musamakukin yleisesti hyväksyttyä listapoppia juuri sen hetkistä. Olkaamme suomalaisia älkäämme ilmaisko itseämme millään lailla.