huh! ompas tanja Karpela jotenkin ruskea tässä kuvassa

ja otassa näkkyy jo liiallisen auringonoton mukanaan tuomia jäläkiä... :/ ihmettelen vaan että mitenkä on pärstä nuin ruskean näkönen mutta käsi on aivan valakia :o miulla kyllä käet ruskettuu aina ekaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ja otassa näkkyy jo liiallisen auringonoton mukanaan tuomia jäläkiä... :/ ihmettelen vaan että mitenkä on pärstä nuin ruskean näkönen mutta käsi on aivan valakia :o miulla kyllä käet ruskettuu aina ekaksi.

katsoin samaa--

Varmasti purkista saatua rusketusta. Ei kai kenelläkään jää kädet valkosiksi, ellei pidä 24/7 pitkähihaista ja hanskoja kädessä...

Jännä juttu muuten, mulla nimittäin kädet ei rusketu juuri ollenkaan. Käsivarret kylläkin, mutta sormet ja kämmenselkä ei :o No enpä mä muutenkaan niin hirveesti rusketu mutta varsinkaan sormista ja käsistä en ollenkaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Veneilemässä saa hyvin aurinkoa :whistle:

Juu mä ajattelin samaa.

Yhteinen loma vietetään Tanjan lasten kanssa. Tanja kertoo heidän viettäneen lomaa kuten muutkin suomalaiset: mökkeillen, veneillen ja lasten kanssa uiden.

Veneillessä aurinko ottaa hyvin "kiinni".

Yhteistyössä