mun krapulaa vast alkoi helpottua, perjantaina join ja se venyi moniks tunniks niin nyt vast vähän parempi olo, varma shoppailu ja se että ulkona kävelin auttoi 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:![]()
Mun krapula loppus jo eilen :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:![]()
sulla on hyvää tuuri ja meillä sen naisen kans venyi vähän aamun asti, sä muistat mä kerroin sulle yv:nä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Naisille ei alkoholi sovi, se on viisaiden miesten juoma :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Naisille ei alkoholi sovi, se on viisaiden miesten juoma :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:![]()
sulla on hyvää tuuri ja meillä sen naisen kans venyi vähän aamun asti, sä muistat mä kerroin sulle yv:nä![]()
![]()
JuuKyl munkin olis pitäny jäädä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nelli:No, mitäs kivaa teillä oli
Kerro, kerro, oon utelias![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:![]()
![]()
JuuKyl munkin olis pitäny jäädä
![]()
Ai niin!!! juu olisi![]()
voi vitsi mä muuten kävin tänään ostoksilla käytin lahjakortin, kerronko mä yv:llä mitä lapsille otin, olen kyllä hullu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nelli:No, mitäs kivaa teillä oli
Perjantaina vai?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Naisille ei alkoholi sovi, se on viisaiden miesten juoma :attn:
Miksi sä sitten juot?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nelli:No, mitäs kivaa teillä oli
Perjantaina vai?![]()
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja nelli:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nelli:No, mitäs kivaa teillä oli
Perjantaina vai?![]()
Nii
Ihana lukee muitten menoista, kun ite en ole ollu missään pitkiin aikoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nelli:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nelli:No, mitäs kivaa teillä oli
Perjantaina vai?![]()
Nii
No ainakin mä join, muistan vain pätkiä, Essien kans olimme ulkona, se kävi myös mun työpaikalla, olimme tavanneet jo 2kerta, hieno ihminen hän on, oli meillä hauskavaikka muistan vähän vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Minkäslaisen liikkeensä perustit?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nelli:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nelli:No, mitäs kivaa teillä oli
Perjantaina vai?![]()
Nii
No ainakin mä join, muistan vain pätkiä, Essien kans olimme ulkona, se kävi myös mun työpaikalla, olimme tavanneet jo 2kerta, hieno ihminen hän on, oli meillä hauskavaikka muistan vähän vaan
Mulla ei o varmaan koskaan ollu niin hauskaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fruity:Voih =) teillä on varmast ollu mukavaa.
Siis olette ihan tän paklstan kautta tutustuneet?
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nelli:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nelli:No, mitäs kivaa teillä oli
Perjantaina vai?![]()
Nii
ja mua vieläkin punastuttaa se että lavalla olin :ashamed: |O
![]()
sä näit, huhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nelli:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nelli:No, mitäs kivaa teillä oli
Perjantaina vai?![]()
Nii
ja mua vieläkin punastuttaa se että lavalla olin :ashamed: |O
![]()
sä näit, huhhuh
Mähän sanoin et ihan turha sun mitää on punastella![]()