huhhuh...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitän

Vieras
mies kotiutui äsken aivan mielettmässä humalassa, hyvä että oviaukko riitti että pääs sisälle. no sit kyselin et missä oli ollu niin ei muista mukamas yhtään!!! sanoin ukolle et painuu maate niin johan alko sängystä huutelemaan et tuu antaa halii kun sä et halaa mua enää ikinä, mä en saa mitää, äääää äääää äääää !!!
v..ttu kun ärsyttää tollanen kitinä!!! se sa..tana on melkein joka viikonloppu ryyppääs ja ja viikot töissä minä kotona lasten ja mahan kans ja vielä kehtaa tulla mulle ruikuttumaan!!!! aaargh!!!

ukko ei oo ottanu alkoholii enää pitkää aikaa ku kuopus synty ja muutenki iha eri mies tekee kotitöitä ja on muutenki ihana miten oon saanukki tollasen täytyy kiittaa onneaan eikä valittaa

samanen ukko joi viime kesänä mun odottaessa kuopusta joka toinen päivä ja hermot oli välillä aika riekaleina. mutta nyt kaikki ihan toisin

juu no meillä ei tahti muutu... tämä kolmas lapsi tuskin mitään muuttaa kun ei nuo kaks aiempaakaan sitä tehny... mutta ole onnellinen =)
mua vaan niin rupes ärsyttämään, et mä oon paska ym kun en haluu halata tollasta pahalle haisevaa känniääliöö, halailkoo itte itteään =D

Yhteistyössä