Huhmarista tietävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan kiva paikka, oltiin viime kesänä.
Siellä on leikkipuisto lapsille ja jonkun näköinen ulkoilureitti ( ei käyty ) , pieni kylpylä ( yksi pieni lasten allas, yksi poreallas, yksi ulkoallas/sellanen virta ja yksi allas missä pysty oikein uimaan uimaan. Ulkona on myös ranta ja ainakin ne mökit missä me oltiin oli ihan kivoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Ihan kiva paikka, oltiin viime kesänä.
Siellä on leikkipuisto lapsille ja jonkun näköinen ulkoilureitti ( ei käyty ) , pieni kylpylä ( yksi pieni lasten allas, yksi poreallas, yksi ulkoallas/sellanen virta ja yksi allas missä pysty oikein uimaan uimaan. Ulkona on myös ranta ja ainakin ne mökit missä me oltiin oli ihan kivoja.

Samaa mieltä että kiva paikka se on. Me oltiin vuonna 2003 liiton järjestämällä lomalla perheen kanssa ja nyt viime talvena vietettiin miehen kanssa laatuaikaa siellä ;) meillä oli se huhmarihuvila ja se oli tosi mukava kun oli kaikki takat ja saunat siinä :)
kannattaa käydä nettisivuilla tutustumassa paikkaan :)

ja tässä vielä osoite nettisivuille:

http://www.lomakeskushuhmari.com/

Ruoka on hyvää! Ja ainakin pienten lasten perheviikolla on ohjelmaa yllin kyllin ja lastenhoito hyvin järjestetty. Me ollaan oltu talvella ja puuhaa on riittäny. Lapset on siellä otettu mun mielestä hyvin huomioon. Ja kylpylästä, ainakin pienten kanssa oikein hyvä paikka. Suosittelen!

Minun muistini mukaan ne on yhden hengen sänkyjä joista saa yhdistelemällä sitten ns. pari vuoteen, voi olla että on ihan parisänkyjä mutta meillä ainakin on ollut yhden hengen sängyt siellä, ja sitten se et jos tarttee pinnasänkyä niin muistaa siitä sitten sanoa erikseen, sekin hoituu :) siis jos on kyseessä vauva

Me ollaan oltu mökissä, jossa tupakeittiö, makuuhuone, makuualkovi ja vessa+suihku. Keittiössä oli muistaakseni perusastiat, kahvinkeitin, mikro yms. Mutta jos haluat esim keitellä kahvia ota omat porot mukaan tai osta kylpylän yhteydestä kalliilla. Ihan perussiistejä mökkejä. Ei luksusta mutta ei ränsistyneitäkään. Ilmeisesti pienemmissä mökeissä ei tuota alkovia ole. ALkovissa oli ylä- ja alapeti, mh:ssa erilliset sängyt jotka toki sai yhteen (+pinnasänky tilauksesta). Sohva oli muistaakseni vuodesohva. Huhmari-huvilassakin ollaan oltu ja siellä oli sitten jo hulppeet tilat ja jopa sauna mutta niitä saa kai tuetuilla lomilla vaan isoimmat perheet.

me ollaa oltu kaks kertaa tuetuilla lomilla siellä ja kyllä harmittaa kun en tänä vuonna tajunnu sinne hakea.Mä tykkäsin ainakin tosi paljon siellä olosta.Ruoat on tosi hyviä,ei mulla oo mitää huonoa sanomista siitä paikasta!