Hyvää utta vuotta!
Tytöt, tämä on meidän vuosi, meille syntyy tänävuonna vauvoja :heart:
Mä join eilen melkein pullollisen punkkua, alkoholitonta sellaista

taannoin naapurissa haistelin kun iehen serkut joi punkkua ja se tuoksui niiin hyvältä ja itse olen tarkka juomisesta niin en ottanut edes yhtä lasillista.
Oisko ollu viikko niin mies tulee kotiin ja tuo mulle punkkua, olin niin otettu siitä ajatuksesta että mammankin täytyy saada jolupunkut vaikka silloin se jäi juomatta.
Mutta eilen join, aika turhaa tavaraa, aivan kuin mehua, mutta kun tiesi miten toinen on sen ajatuksella minulle ostanut :heart:
Ens ti on taas se uusi ultra, toivottavasti Ukko on nyt semmosessa asennossa että saatas kaikki mitat katsottua kohdilleen.
Ja miltä näyttää kohdunsuun tilanne, toivottavasti ei ois enempää auennut, vaikkakin muuten olen aika kipeä; mieskin sanoi että ei susta ole enää työntekijäksi, se raukka kun joutuu kuuntelemaan mun narinaa päivittäin

Mutta tosiasia on se että jos jotain teen niin loppuilta menee tippa silmässä, jokapaikkaa särkee, hyvä jos pääsee sohvalta ylös ja yöllä ei saa nukuttua.
Aina siellä kivun keskellä kuitenkin tulee muistutus mahasta että siellä voidaan onneksi hyvin.
Niin ja nimistä!
Meillä on ollut ihan tajutonta vääntöä niistä, mieskin sanoi että tytölle ois helppo keksiä nimi mutta pojalle ei taas ole.
Mutta nyt, eilen, me saatiin asia lukkoon ja Ukolle on nimi.
Itsehän olisin hanlunut Pojasta Ukko Ilmarin mutta mies ei suostunut, tekonimenä sain sen kuitenkin pitää, nykyinen tuleva nimi liippaa läheltä Ukkoa ja toinen nimi on miehen isoisän toinen nimi, ne on hyvät nimet antaa rakkaalle.Huh helpotus.
(toivottavasti sit synnärillä ei tule semmosta että herranen aika, eihän se lainkaan näytä siltä!!)
Mutta nyt, pannaria pois ottamaan uunista ja nauttimaan herkkuja!
23+2