hui helvata kun säikähdin äsken!! meinas tulla sydäri!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huikauhistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huikauhistus

Vieras
istuin täs sohvalla partisn ovi auki ja yhtäkkii katoin et mikä helvetti tossa seisoa möllöttää! aivan jumalaton kollikissa oli tullu sisään. huusin vaa miehelle paniikissa et hei meille tuli joku lotjake sisään! en ensi tajunnu et se oli kissa kun on vähän pimeää kun vaan pöytälamppu päällä olohuoneessa.

Huh. Mua tuijotti keskellä lenkkipolkua rupikonna keltaisilla silmillään - tosin päiväsaikaan - ja kiljuin kuin kauhuleffassa. Tuosta sun kokemuksesta olisin saanut sen sydärin jo.

lotjake joo kun se oli niin iso ja ensi katoin et mikä toi on ja sit tajusin että se on kissa. siis ihan järkky iso en oo ikinä nähny niin isoa. onneks meidän oma pentu kissa nukkuu saunassa eikä ollu moista otusta näkemässä:) menin niin paniikkiin et en voinu sohvalta liikkua ja siks huusin vaan miehelle.. mut se kerkis lähtee aika sukkelaa pihalle kun mies oli tulso kattoo et mikä lotjake

Alkuperäinen kirjoittaja dfdfs:
Miten se oli sisälle päässyt?

En todellakaan uskaltaisi pitää ikkunoita tai ovia auki näin iltamyöhällä. Tiedä mitä rosmoja tulisi sisälle.

me asutaan siis maalla. ja pidin tuota takaovea auki kun on niin kuuma..sauna ollut päällä ja takka. ajattelin vähän tuulettaa:) onneks olin täs olkkarissa ja huomasin jottei ihan kerinny tulla tänne lymyilemään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
lotjake joo kun se oli niin iso ja ensi katoin et mikä toi on ja sit tajusin että se on kissa. siis ihan järkky iso en oo ikinä nähny niin isoa. onneks meidän oma pentu kissa nukkuu saunassa eikä ollu moista otusta näkemässä:) menin niin paniikkiin et en voinu sohvalta liikkua ja siks huusin vaan miehelle.. mut se kerkis lähtee aika sukkelaa pihalle kun mies oli tulso kattoo et mikä lotjake
Voin kuvitella. Me haettiin pari päivää sitten kissanpentu ja siinä perheessä asui todellinen lotjake, 8,5 kiloa painoa. Ei mahdu käymään edes laatikolla vaan pitää valjaissa viedä ulos asioilleen :D
Se jos loikkais yllättäin ikkunasta, pissisin housuihini. Luulisin että vähintään ahma tulla tupsahti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mites sen kisun kävi,säihkähtikö se hengiltä kun huusit ukkoos?

juu se teki sellasen nopeen käännöksne ja kimpos ihroineen pois. yyh mulla vieläkin sydän jumputtaa. se oli niin kamalan kokonen. ajattelin eka sekunnin muroto oasan et karhu sit ei ei ku näätä eiku kissa XXXXXX tuu äkkii kattoon meidän sisälle tuli joku hirvee lotjake XXXX mikä vitun lotjake minä: no tuu kattoo :) ja sit se meni.

Varmasti säikähdit! Tuli mieleen yksi kerta, kun nuorempana asuin hetken yhdessä omakotitalossa alivuokralaisena maatasossa. Tulin syksyllä iltavuorosta kotiin, ja kun avasin roskiskaapin oven, sieltä hyppäsi kaksi hiirtä! Huusin hiukan! Sitten ne hävisi johonkin nurkkiin ja rapisteli yöllä, enkä nukkunut yhtään. Piti soittaa isi hätiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missäpäin maaseutua elät ap, jotta tiedetään varoa tuollaista kotiintunkeutujaa sitten muutkin?

täällä kouvolan naapurissa;)

ÄLÄ PIDÄ OVIASI AUKI HETKEÄKÄÄN! Tänään oltiin Liikkalassa tehty murto keskellä kirkasta päivää. Ja tarkempia tietoja yv:llä...

Mun mielestä olis kiva jos tulis kissa kylään. :) Mä tykkään kisuista, ja varmaan silittelisin sitä ja antaisin ruokaa niin että tulis toistekin käymään... :D