Hui kamala mitä kylmänväristyksiä menee koko ajan

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
mä palelin kerran juuri tuolla tavalla. ja siitä parin viikon päästä sain plussan testiin ;)
se palelu oli jotain tosi kauheeta!

|O |O ei voi testi näyttää plussaa.. :o :o
ihan oon kiltisti pillereitä puputtanut (vaikka eihän nekään 100% varmoja ole)
on kyllä mnekat tulossa.. jospa sitten siitä :whistle:
vaikkakaan ei se kakkonen huono olisi, muttei ihan viellä kumminkaan..

kyllä se nyt kuule näyttää että esivaihdevuodet tulossa.ensin kylmää ja sitten poskia kuumottaa
nya alkaapi olla vauvan teko myöhästä.usko pois.
21 on jo vanha äideeks kyllä se 16-vuotiaana on aloitettava että mummoks kerkiää

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
kyllä se nyt kuule näyttää että esivaihdevuodet tulossa.ensin kylmää ja sitten poskia kuumottaa
nya alkaapi olla vauvan teko myöhästä.usko pois.
21 on jo vanha äideeks kyllä se 16-vuotiaana on aloitettava että mummoks kerkiää

jees. kiitti hei vinkistä :laugh:
täytyy tänänä ilmottaa ukolle et pistää vaihtoon oon jo niin vanha ja kurpsahtanu.. :laugh:

Mulla tulee välillä vilunväristyksiä ja puistatuksia jossain julkisella paikalla kun joku tietty ihminen kävelee ohi. Ei siis tarvii olla mikään outo ihminen tai jotain...mietin aina että miksiköhän näin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla tulee välillä vilunväristyksiä ja puistatuksia jossain julkisella paikalla kun joku tietty ihminen kävelee ohi. Ei siis tarvii olla mikään outo ihminen tai jotain...mietin aina että miksiköhän näin?

jos siul on jotain yliluonnollisia kykyjä.. :D ne on pahoja ihmisiä kenen kohdalla ne tulee tai niillä salattavaa menneisyydessä :whistle: :whistle:

Uusimmat

Yhteistyössä