HUI KAUHEA, mikä mua vaivaa? :'( Raskausjuttuja taasen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei enää ikinä tätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei enää ikinä tätä

Vieras
Oon viikolla 38+ ja tänään aamulla tuli eka kerran tää vaiva.. elikkäs tuntuu että silmissä sumenee, ja sumeneekin.. pää kipeäksi tuli myös ja tuntu tosiaan etten nähny mitään :O korvissa myös kuulo heikkeni ja tuntu että pyörryn hetkenä minä hyvänsä. tuli siis eka aamulla ja meni ohi tunnin/parin päästä mutta tuli aika pian takasi pahempana ;( Olo oli sillon ihan kauhea ja tuntu etten kuule enkä nää :'(

Minkälainen verenpaine sulla on? Entä turvotustilanne? Mun kaverilla oli meinaa just tollasta loppuraskaudessa ja rask.myrkytys todettiin, vaikkei aikasemmin ollu paineet olleet koholla, pissassa mitään tms.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
verenpaineet ja pissat ym. aina ollu hyvät.

Se raskausmyrkytys voi muuten tulla muutamassa tunnissa, joten jos eilen on neuvolassa ollu hyvät paineet, niin ei sillä ole mitään merkitystä jos sun olo on nyt ihan karmee.

se olo on nyt menny ohi, ei siis silmissä sumene tms. oli ehkä hotai pari kolme tuntia sitte huono olo viimeksi. kannattaako siis enää soittaa polille ku olo nyt ihan hyvä pääkipua lukuunottamatta? ja oon myös muuten nyt tullu kipeeksi.. kurkkukipee ja räkätauti

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
se olo on nyt menny ohi, ei siis silmissä sumene tms. oli ehkä hotai pari kolme tuntia sitte huono olo viimeksi. kannattaako siis enää soittaa polille ku olo nyt ihan hyvä pääkipua lukuunottamatta? ja oon myös muuten nyt tullu kipeeksi.. kurkkukipee ja räkätauti

Soita nyt niin ei tartte katua myöhemmin. Mä en yleensä kestä mitään ylihysterisointia, mutta tässä tilanteessa kyllä olisin jo sinun asemassasi soittanut, ihan jo oman mielenrauhan takia. Ne kyllä kertoo jos on aihetta mennä käymään.

se raskausmyrkytys voi oikeesti kehittyä todella nopeasti ja oireet voi heilahdella pahasti... hoitamattomana on hengenlähtö lähellä molemmilla, että kannattaa ehkä mielummin käydä "turhaan" näytillä kun ottaa riskiä...

Alkuperäinen kirjoittaja VOI JUMALAUTA:
Alkuperäinen kirjoittaja àp:
mitä sikke raskausmyrkytykselle voi sitte tehä jos sitä ois

ÄLÄ NYT OLE APINA VAAN SOITA JO. Tai käytä sitä googlea.

Ts. sä voit pohtia maailman tappiin näitä oireitas niinkuin eräskin nainen eilen, mutta soittamalla olis asia jo selvinnyt. Onko sulla soittamis-kammoa?

Alkuperäinen kirjoittaja was:
Alkuperäinen kirjoittaja VOI JUMALAUTA:
Alkuperäinen kirjoittaja àp:
mitä sikke raskausmyrkytykselle voi sitte tehä jos sitä ois

ÄLÄ NYT OLE APINA VAAN SOITA JO. Tai käytä sitä googlea.

Ts. sä voit pohtia maailman tappiin näitä oireitas niinkuin eräskin nainen eilen, mutta soittamalla olis asia jo selvinnyt. Onko sulla soittamis-kammoa?

oon yrittäny nyt soittaa monta kertaa muttei kukaan vastaa

Yhteistyössä