Tultiin miehen isovanhemmilta ja käveltiin autolle jonne oli aika pitkä matka. Pihalla vastaan juoksi iloisesti noin 20v mies ja pysähtyi meidät nähdessään.Katoin taakse että josko siellä seisoisi syy miehen juoksuun tms.Ei ketään.Jatkettiin matkaa ja mies lähti seuraamaan ja tuli ihan mun niskaan kiinni.Käveli koko matkan kun iilimato ja välillä kuului huohotusta ja naurua
Mul nousi kauhee pakokauhu vaikka oma ukko kulki vieressä ja kumpikaan meistä ei rohjennut kääntyä miestä kohti ku niin takana seisoi.Päästiin autolle ja vieras mies otti takaoven kahvasta kiinni ja hymyili iloisesti
Oli siis tulossa mukaan.Tässä kohtaa näin miehen kasvot kunnolla ja tajusin että hän oli ilmeisesti vammainen.Mentiin oman ukon kanssa autoon ja mies kääntyi ja lähti juoksemaan takasin pihalle. Eka olin luullut että jonkinsortin laitapuolen kulkija tms mutta vammainen hän kyllä oli. Mua puistatti vielä pitkän aikaa vaikka tiesin että miehen käytös oli varmasti tahatonta.Sitten tuli mieleen että miten hän yksinään pihalla liikkuu,siinähän voi käydä ties vaikka miten kun tuolla lailla ihmisten tykö tulee.Joku vielä ottaa kyytiinsä :/