Huijauksen kohteeksi joutunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vapukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vapukka

Uusi jäsen
04.06.2007
15
0
1
Eipä ole ennen näin käynyt vaikka paljon olen tehnyt kauppaa. Kyselisin kohtalotovereita, että saatais tekijä vastuuseen. Eli siis ** on huijari. Ilmottelethan jos on huijannut myös sinua niin viedään asiaa eteenpäin.

no mulle se kauppasi uusia farkkuja ihan puoli ilmaseksi,mut onneksi ehdin jostain lukee et on huijari ja peruin kaupat..aika montaa ihmistä on jo ehtiny huijaamaan,ikävää..tehkää ihmeessä kaikki rikosilmotus!

Alkuperäinen kirjoittaja kuulostaa tutulta:
Tuo nimi kuulostaa tutulta. Mistä päin kyseinen henkilö mahtaa olla?...

Nostetaampa tätä. Mun veli joutui just huijarin uhriksi! Jos ois nimi lukenut isolla jossain, et HUIJARI, niin eipä olis menettänyt rahojaan. Rikosilmoituksen menee tekemään. RIINA KETTUNEN, esiintyy Kemiläisenä, tili silti Iisalmen pankissa, varokaa kyseistä henkilöä.

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:

Nostetaampa tätä. Mun veli joutui just huijarin uhriksi! Jos ois nimi lukenut isolla jossain, et HUIJARI, niin eipä olis menettänyt rahojaan. Rikosilmoituksen menee tekemään. RIINA KETTUNEN, esiintyy Kemiläisenä, tili silti Iisalmen pankissa, varokaa kyseistä henkilöä.

on mullaki tili satojen km päässä olevassa pankissa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:

on mullaki tili satojen km päässä olevassa pankissa...

No joo, ei tuo ollut se huijaus! :o |O . (Voi silti kertoa, ettei todennäköisesti koko tyyppi asu Kemiä lähelläkään) Vaan myi olematonta tavaraa, ei tullut ikinä perille vaikka rahat oli mennyt jo ajat sitten. Ei vastaile yhteydenottoihin. Ja netistä löytyy että on huijannut muitakin.

tehkää rikosilmoitus, moni on jo tehnyt ja tyyppi on jäänyt kiinni, oikealta nimeltään päivi. rahoja tuskin saan ikinä takaisin, kunhan joutuu vastuuseen teoistaan. poliisi on kiinnostunut kaikista hänen tekemistään huijauksista.