Huippu lehtitarjous!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pink Poodle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pink Poodle

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
3 147
0
36
Lehtimyyjä:Anna lehti ilmaiseksi 5kk ja kaupanpäälle kaikenmaailman hilpetööriä ja lahjakorttia.
Varmaan laitetaan tulemaan, joohan?
Minä: Jaa että ilmaiseksi?
Lehtimyyjä:Maksat vaan kotiinkannon euro jotain/vko!!
Eikö ole hyvä tarjous? Laitan tulemaan!
Minä:Öööööö....no en varmaan tilaa!!! Kiitos näkemiin
Ärsyttävät huijarimyyjät! Muka ilmaista, kiitoksena monen vuoden asiakkuudesta. Kerran lehti tullut ja silloinkin lahjana, en itse tilannut.:kieh::kieh:

Joopajoo...aina tarjoavat ilmasta kunhan maksaa sen ja sen verran. Mulle joku myyjä joskus totes että siinä tarkkaavainen asiakas kun hoksaa kysyä onko todella ilmainen. Kun tässähän on tosiaan tällanen maksu ja tämä ilmanen aika on osa sitä tilausta...
Juuh ja kiitos ei.

Mulle on tullut samanlaisia puheluita ja oon joka kerta sanonut, että kai sä nyt hyvä ihminen ymmärrät, että ilmainen tarkoittaa sitä, ettei siitä tarvitse maksaa MITÄÄN. En ymmärrä että tuollaista valheellista myyntiä saa edes olla, soitetaan jonkin olevan ilmaista ja sitten aletaan luetella kuluja.

joo mua raivostuttaa toi nyky lehtimyyjien hoenta "maksat vain ja ainoastaan tuon pienen KOTIINKANTOHINNAN" argh...Onpas hienosti ilmaistu toi asia,et niinku lehdet tulee ilmaseksi,mutta se kuljetus siinä nyt vähän maksaa..tosi ovelaa.Ihan kun ei tiedettäis et se postipoika saa palkkansa ihan muualta kun tuolta lehtitalolta.