V
vierailija
Vieras
Podcast: Harri Syrjästä ahdisteltiin seksuaalisesti kesken töiden – "Se oli pelkkää..."
Suosikkikokit Harri Syrjänen ja Lauri Kaivoluoto muistelevat kyseenalaisia kokemuksiaan ravintola-alalta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En pidä Harri Syrjäsestä. En viitsi klikata linkkiä auki. Vastenmielinen tyyppi väärällä alalla.![]()
Podcast: Harri Syrjästä ahdisteltiin seksuaalisesti kesken töiden – "Se oli pelkkää..."
Suosikkikokit Harri Syrjänen ja Lauri Kaivoluoto muistelevat kyseenalaisia kokemuksiaan ravintola-alalta.www.is.fi
Sulle on kaikki ihmiset vastenmielisiä...En pidä Harri Syrjäsestä. En viitsi klikata linkkiä auki. Vastenmielinen tyyppi väärällä alalla.
Miksi syyllistät uhria?Miksei Harri suojellut alaistaan? Eihän nyt kaikkea tarvitse sietää
Luitko tuota juttua taaskaan?Miksi syyllistät uhria?
Ehkä Harri on sinun tyyppinen kaveri, kun otit itseesi. Olen joskus katsonut hänen kokkiohjelmia. Ärsyttävä tyyppi, jonka kokkaukset eivät kiinnosta.Sulle on kaikki ihmiset vastenmielisiä...
Ei kukaan mies pidä sinustakaan!En pidä Harri Syrjäsestä. En viitsi klikata linkkiä auki. Vastenmielinen tyyppi väärällä alalla.
Olen joskus katsonut kekkulointias jauhojengi-SDPn teltalla. Olette ärsyttäviä tyyppejä joiden ölinät eivät kiinnosta ketään!Ehkä Harri on sinun tyyppinen kaveri, kun otit itseesi. Olen joskus katsonut hänen kokkiohjelmia. Ärsyttävä tyyppi, jonka kokkaukset eivät kiinnosta.
MAGA-Rummo-jankkaaja. Kerro rehellisesti kuinka monta kertaa olet jo katsonut kyseisen videon ja Ylen kuvan KampinOlen joskus katsonut kekkulointias jauhojengi-SDPn teltalla. Olette ärsyttäviä tyyppejä joiden ölinät eivät kiinnosta ketään!
Miksi syyllistät uhria?Luitko tuota juttua taaskaan?