Hukassa kaikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaja

Vieras
Olen niin hukassa tuon "teinin" kanssa.Kaikki mitä sanoo,menee tyhjille seinille,saa aikaan aallokon joka kaataa...Joka aamu on silkkaa huutoa ja itkua,vaikka kuinka päätän joka ilta että en huuda,enkä ainakaan itke.
Mä en tiedä mitä tuon kanssa pitäs tehdä,annanko olla ja meuhkata,vai koitanko saada sen tajuamaan puhetta,meillä meinaan menee jokasen aamut pilalle kun tuo huutaa,mesoo,viskoo kamoja..

Talossa on myös mies,isä-mutta sitä ei liiemmin liikuta mitä meillä tapahtuu...Ollaan puhuttu vakavasti erosta.

Heh, meillä sama juttu, mutta 1v 9kk ja 3v 10kk vanhojen kanssa. :whistle:

Kyllä se teini kuuntelee ja kuulee. Muistan vielä oman teini-ikäni ja olin kamala. Nyt jos voisin palata ajassa taaksepäin, olisin äidilleni kiltimpi. Mutta se kuuluu siihen ikään. Anna mesota ja meuhkata. Luulen että parempi on jos et tee siitä isoa numeroa.

Teinin "kuuluu" olla "hankala" siinä erkaannutaan vanhemmissa jolloin sekä äitin että lapsen on helpompi päästää irti ja lapsi maailmalle!
On helpompi lähteä "ovet paukkuen" maailman huonoinpien vanhempien luota-asenteella jotka kumminkin rakastaa/ hyväksyy minut kun hellien jäähyväisten kanssa! ja tietenkin toiste päin on helpompi päästää lapsi maailmalle koska sen kanssa eläminen on niin hankalaa! kuitenkin tietää että se palaa käymään ja tarvii tukea sekä ymmärrystä! kyllä se helpottaa!!

Yhteistyössä