K
kukamikämiksi
Vieras
On ollut niin outo olo taas monta viikkoa,että huh... Aivan kuin oisi hukassa itsensä kanssa,eikä enää tiedä kuka minä olen ja miksi. Mietin vaan elämän tarkoitusta,kun ajattelee,ettei millään ole mitään merkitystä kun kuitenkin kuolee pois. Kaikki tuntuu niin epätodelliselta ja tuntuu,että tämä elämä jota elän ei ole oikeasti minun elämää. Vaikka kaikki on päälisin puolin hyvin,ei siis todellakaan pitäisi olla mitään ongelmaa niin silti minusta tuntuu tältä.Miksi? Onkohan se nyt iskemässä murrosikä,kun luulen,ettei minulla sitä varsinaisesti ole aikoinaan ollut. Muutenkin mietiskelen jatkuvasti "syvällisiä" asioita ja tarkkailen itseäni. Tuntuu,etten osaa iloita ja nauttia mistään ja mikään ei tunnu miltään. Pelottaa,että kohta sekoan. Olen ollut kohta pari vuotta hoitovapaalla ja sinä aikana olen muutunut kuin eri ihmiseksi,vaikka kukaan muu ei sitä minusta päällisin puolin huomaakaan,mutta sisälläni on niin paha olo. En tiedä onko tämä masennusta vai ahdistusta vai mitä? Varasin jutteluajan mtt:sta,mutta senkin sai vasta tammikuulle... Onko muita kohtalotovereita ja miten olette selvinneet?