Hullu mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmyrkäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmyrkäinen

Vieras
Aloitin suhteen tämän miehen kanssa noin vuosi sitten. Alusta asti hänen suhtautumisensa on ollut jokseenkin ailahtelevaa. Joka toinen viikko oli jättämässä ja joka toinen suuttui , kun en halunnut heti muuttaa yhteen hänen kanssaan. Jossain vaiheessa tilanne tasoittui ja hän halusi vakituisesti seurustella, oli harrastanut exiensä kanssa seksiä , mutta halusi siis ryhtyä seurustelemaan "vaikkei lupaa mitään".

Koska tunteeni olivat niin suuret tätä hurmaavaa yksilöä kohtaan, olisin tehnyt mitä vain, ja aloitimme seurustelun. Pari kuukautta seurusteltuamme mies tarjosi minulle erittäin hyväpalkkaisen työpaikan firmastaan , jonka otin vastaan. Vaikutti siltä , että hän oli palkannut firmaansa monta muutakin ikäistäni naista töihin, vaikka kyseessä on hyvin miesvaltainen ala.
Oltuani pari viikkoa hänen firmassaan, hän eräänä aamuna ilmoitti kotonaan , että suhteemme on ohi, eikä hänellä tule koskaan olemaan tunteita minua kohtaan.

Tästä hyvin järkyttyneenä sanouduin oitis irti työstä, enkä pitänyt häneen enää yhteyttä. Hän kyllä soitti perään ja kyseli miten saatoin jättää työni noin, ymmärtämättä ollenkaan kolausta, jonka olin saanut hänen yhtäkkisestä jättämisestään.

Pari kuukautta meni ja hän otti yhteyttä ja vaati tapaamista. Alkuun pysyin vahvana, mutta kuukauden päästä hänen sähkäpostistaan tapasimme. Tapaamisen jälkeen hän ehdotti romanttista suhdetta, koska hänellä oli niin paljon tunteita minua kohtaan, eikä voinut jatkaa ilman minua. Oli tajunnut miten ihana ihminen olen, hän oli vakuuttunut ja varma meistä jne...
Aloitin varovaisesti tapailla häntä, mutta en mahtanut tunteilleni taaskan mitään. Hän tarjosi minulle loman ja kun kysyin kustannuksista hän ilmoitti, että "kaikki on hoidettu" ja rehvasteli sillä miten hyvä minun oli kun hän vain makselee matkojani.

Pari kertaa hän jätti kysymättä minulta kondomin pois pois, mutta ilmoitti, että olisi tyytyväinen , jos saisimme lapsen. Sitten tuuli taas kääntyi ja viikon päästä hän halusikin ,, että maksan hänelle matkan takaisin. En maksanut koska hän oli luvannut tarjota matkan.
Tulin siis raskaaksi ja ja teimme yhdessä testin ja hän oli alkuun todella myönteinen.

Eräänä iltana hän vei minut teatteriin ja syömään ilmoittaakseen , ettei halua tätä lasta ja , että minun on tehtävä abortti. Ilmoitin , etten sellaiseen pysty ja hän ilmoitti , ettei halua missään tapauksessa jatkaa suhdetta minun kanssani.
Viikko sitten hän vaati tapaamista, koska sanoi , että hänellä on tärkeää asiaa. Menin tapaamiseen ja hän sanoi, ettei hänellä ollutkaan asiaa, halusi vaan nähdä minut. Ei puhunut juuri mitään, paitsi jotain entisestä tyttöystävästään.
Pari päivää sitten hän soitti ilmoittaakseen ,että yrittää piristää minua sähköpostitse, muttei meili toimi. Hän ei onnistunut viestin lähettämisessä ja kun kysyin mitä viesti koski (suurin osa yhteydepidoista tekstiviestein) , hän vastasi: "Eläimiä.!

Mikä diagnoosi tällaista ihmistä oikein vaivaa? Mitä tämä on? Huh huh.

narsisti. En halua pahalla tätä sanoa, mutta suosittelen, että kun saat muksun, älä vaadi elareita tms, laita vaikka tuntemattomaksi isä papereihin. Sillä tuo oli kuin suoraan siskoni miehestä ja voin sanoa, että tulevaisuutesi hänen kanssaan tulee olemaan karmea, vaikka yhdessä ette olisikaan, mutta hän voi pitää lastasi pelinappulana lopun ikäsi... :( :(
siis, siskoni on erittäin väsynyt henkisesti. Ja kun toinen käyttäytyy todella omituisesti (tuulella käyvä), rupeat itsekkin kuvittelemaan ajan kanssa että se on aivan normaalia käytöstä...
Harmi, että maailmasta löytyy "nuita" ihmisiä..
Jaksamista!

Juuri näin. Jätä se mies ja pidä yksinhuoltajuus, etteí mies "kiusaa" sinua ja lastasi. Vaikka kuinka "isä" onkin, ajattele lapsesi parasta. Älä itsekkäästi, että ehkä se mies jossain vaiheessa ymmärtää miedän arvomme tai arvostaa lastaan tai että perhe muuttaa hänet.

Edelliset puhuivat asiaa. Onkohan se psykopaatti se nimitys tuollaiselle ihmiselle joka manipuloi toisia ihmisiä tekemään oman tahtonsa mukaan. Suosittelen lämpimästi sitä, että sanot ette tiedä lapsen isää! Sata varmasti käyttäisi lasta pelinappulana saadakseen sulta sen, ja vain sen, mitä ITSE tahtoo. Eli sairas on tuo ihminen :\|

jätä hyvä ihminen mokoma äijä, kun on vielä mahdollisuus. tuommoiset eivät yleensä muutu ainakaan parempaan päin. mistä tiedäy vaikka muuttuisi vielä pahemmaksi, ja monesti niin käykin. Ajattele nyt vain itseäsi ja tulevaa lastasi. Huonon miehen takia ei kannata pilata elämäänsä turhaan.

Olette molemmat täyshulluja!

On ihmisiä, joilla ei ole itsesuojeluvaistoa tai yhtään järkeä päässä ja sinä olet sellainen. Miehesi on sitten hullu toisella tavalla...

Jos mies haluaa sinua kiusata, hän voi ymmärtääkseni vaatia myös testiä isyytensä tueksi. Onnea valitsemallasi tiellä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 10:37 Katti kirjoitti:

On ihmisiä, joilla ei ole itsesuojeluvaistoa tai yhtään järkeä päässä ja sinä olet sellainen. Miehesi on sitten hullu toisella tavalla...

Jos mies haluaa sinua kiusata, hän voi ymmärtääkseni vaatia myös testiä isyytensä tueksi. Onnea valitsemallasi tiellä.

ja sinä olet harvinaisen inhottava ihminen. :attn:

Miten kuulostaakaan tutulta!Ex-mieheni käyttäytyi juuri samallalailla,aina "hellyin ottamaan hänet takaisin,koska rakastin häntä.Silloin todella rakastin!Alku vaiheessa hän todella ihana,maksoi aina ruuat ja juomat kun olimme ulkona,osteli vaatteitakin.tuntui että olen ainoa nainen jonka hän näkee vaikka paikalla oli kuinka paljon tahansa muita naisia!Muutimme yhteen ja siitä se alamäki alkoi...Öitä oli poissa kotoa,ei koskaan kertonut missä oli(kuulin kyllä tutuillatamma että oli ex-naisensa luona),annoin anteeksi,rahaa alkoi häviämään lompakostani,en olisi saanut yksin lähtiä mihinkään..Kun yritin päästä hänestä erilleen,hän puukotti itseään todistaakseen rakkautensa!En päässyt hänestä erilleen vaikka minulla oli jo uusi suhde,en saanut häntä muuttamaan asunnostani pois vaan minun piti irtisanoa koko asunto että pääsin pois "saman katon alta",siinä vaiheessa en enää itse kotona ollut.Vaikka tapahtuneesta on jo vuosia ja minulla uusi elämä ja lapsia hän edelleen terrorisoi minua..Väittää kaikille että lapseni ovat hänen vaikka se ei voi olla mahdollista(asumme eri paikkakunnalla).Kiitos ihanan mieheni olen pikku hiljaa päässyt tapahtuneesta ylitse! Ei muuta kun voimia sinulle! :hug: Sitä tarvitaan!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 10:37 Katti kirjoitti:

Virheitä tekee kaikki, ja joskus voi tempautua mukaan vaikka hälytyskellot soivat.

Mutta PELASTA ITSESI JUA TULEVA LAPSESI.

Yhteistyössä