hulluin paikka, jossa olet..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laakeritsalakritsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kesäteatterin lavalla, ei näytösaikaan. Ravintolan rappukäytävän portaiden alla. Metässä. Uimaranta Epsanjassa. Uimarannalla vedessä (paras) ja uimakopissa. Parasta jumppapallon päällä kotosalla !

Alkuperäinen kirjoittaja ei kai?:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Navetassa, äitin keittiönpöydällä, auton konepeltikin juu, veneessä, ja ehdottomasti paras paikka oli erään historiallisesti arvokkaan talon katolla savupiippua vasten... Jee. :whistle:

Tuota, kaiken muun ymmärrän mutta NAVETTA???

No kuules, ko isä kuoli niin äitistä ei ollu lehmiänsä hoitamaan, mie sitte vietin aikaani sielä navetassa äitin puolesta ja lisäksi ku meilä on ja varsinki sillon oli äitin kans ihan järkyttävän huonot välit, kävin talossa vaan nukkumassa... Noh, mies tuli sitte navettaan minun kans hommaileen ko panetti. :laugh:

Junan vessa, puisto, vene, ostarin lasinen hissi, juna-asema... Ja entistä avomiestäni petin sen kaverin kanssa, n. 30 cm päässä siitä silloisesta avomiehestä, joka sammui lattialle.

Ja toki autossakin on tullu sitä tehtyä.

Alkuperäinen kirjoittaja kuis:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Yökerhon vessa, roskiskatos... :snotty:

ohoh, kuis yökerhon vessassa onnistuu? Minä oon monesti nähny, että poket kattoo silmä kovana, ettei vaan mee mies naisten vessaan tai toiste päin...

Hyvin se yökerhon vessassa onnistuu,varsinkin kun narikasta on yks poke toisena osapuolena :D

Alkuperäinen kirjoittaja lystiä oli:
Kesäteatterin lavalla, ei näytösaikaan. Ravintolan rappukäytävän portaiden alla. Metässä. Uimaranta Epsanjassa. Uimarannalla vedessä (paras) ja uimakopissa. Parasta jumppapallon päällä kotosalla !

Kerros miten se onnistuu? Meilläkin on meinaan jumppapallo...

Yhteistyössä