K
"kipeä"
Vieras
Koko talven on ollut flunssaa ja milloin mitäkin, kolme erillistä korvatulehdustakin todettu mutta ei lääkkeitä. Kerran keuhkot kuvattu kun sattui yskiminen ja yskin lieviä veri klimppejä.
Nyt melkein päästy elävien kirjoihin kun joetan olla välittämättä kivusta,
no välillä yskittää niin että pissat tulee housuun,
mutta kurkkukipu,
sattuu ja pakottaa vedän milloin mitäkin kurkkupastillia ja otan buranaa vaan ei auta ja kun se saakeli vihloo korviin
Lääkäriin koetin soittaa vaan hoitajan kommentti,
ei kellään noin kauan voi olla kurkkukipua.
Kun nieleminenkin sattuu,
nieleminen sattuu aivan samalla tavalla kuin angiinassa mutta ei ei ole sitä,
siis ei ainakaan näy peitteitä,
tosin eihän minulla ole nieluviljelyä kukaan suostunut ottamaan,verikokeista puhumattakaan.
Korviin vihloo taas ja kurkku kipeä.
Mutta ei, olen kunnossa. Kertokaa joku ihan mikä vain vaikka luontaistuote niin olen valmis kokeilemaan, ei jaksa enään vetää buranaa ja milloin mitäkin apteekin imeskeltäviä kurkkutapuja kun ei niistäkään apuja
Nyt melkein päästy elävien kirjoihin kun joetan olla välittämättä kivusta,
no välillä yskittää niin että pissat tulee housuun,
mutta kurkkukipu,
sattuu ja pakottaa vedän milloin mitäkin kurkkupastillia ja otan buranaa vaan ei auta ja kun se saakeli vihloo korviin
Lääkäriin koetin soittaa vaan hoitajan kommentti,
ei kellään noin kauan voi olla kurkkukipua.
Kun nieleminenkin sattuu,
nieleminen sattuu aivan samalla tavalla kuin angiinassa mutta ei ei ole sitä,
siis ei ainakaan näy peitteitä,
tosin eihän minulla ole nieluviljelyä kukaan suostunut ottamaan,verikokeista puhumattakaan.
Korviin vihloo taas ja kurkku kipeä.
Mutta ei, olen kunnossa. Kertokaa joku ihan mikä vain vaikka luontaistuote niin olen valmis kokeilemaan, ei jaksa enään vetää buranaa ja milloin mitäkin apteekin imeskeltäviä kurkkutapuja kun ei niistäkään apuja