H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juu juu:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hulluissa päivissä hulluus on nimenomaan siinä, että ihmiset ryysivät normaalihintaisten tai huonolaatuisempien merkkituotteiden perässä
Näinpä ja en voi ymmärtää, että joidenkin mielestä tää on tosi jees meininkiä. Suorastaan normaalia! Ettei oo mitään aihetta huvittuneisuuteen!![]()
jokainen joka on kantis saa kuvaston lähes viikon etukäteen. Itse tutustuin siihen tarkkaan, tein netissä hintavertailuja ja sen mukaan käyn sieltä hakemassa AIDOSTI hyvät tarjoukset, en ostaa turhaa rojua/ylihintaista.
Se, että jollain lähtee lapasesta ei tee siitä kollektiivista ilmiötä. Mulla meni siellä tänään 20min. Hain "sen" välikausipuvun ja ne aduun veskat, thats it.
Alkuperäinen kirjoittaja juu juu:että myös hullujen päivien tuotteilla on palautusoikeus ja stockan takuu. Itse palautan joitakin "hutiostoksia" rysäpäivien jälkeen tai jos tarvitsen tietoja, opastusta johonkin laitteeseen haen sen ensi viikolla sieltä. Stockka on mielestäni AINA toiminut asiallisesti niin palautusten kuin neuvonnankin suhteen.
Itse ostin tänään sen (tiedätte kyllä minkä puvun 29.90e), lapsi rakastui siihen ja toiselle adidaksen verkkarihousut 19.90e minusta varsin hyvät ja hinnat, tosin ei nyt ihan "hullut"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Niin huijausta koko hullut päivät, muka halpaa... ehkä jotkut tuotteet joo, mutta ihmisiä vedätetään kyllä aika lailla!
Esim. tänään oli myynnissä Acerin kannettava tietokone hintaan 650 ?, eli olevinaan hullun halpa?
Samainen kone maksaa verkkokaupassa normaalihintaisena 599 ?.
Alkuperäinen kirjoittaja Pisti silmään:Mä kävin ostamassa niitä neekerinsuukkoja ja mun edellä oli sellainen hienoihin vaatteisiin pukeutunut keski-ikäinen nainen joka oli muutenkin todella kauniisti huolitellut ulkonäkönsä. Hän osti esim. miesten kauluspaitoja [a 69 ?+ muita vaatteita. ostosten loppusumma oli 690? ja katselin vain siinä vieressä ja mietin itsekseni että tuoltako ne 200 ? setelit näyttääkin. Hänellä oli nippu noita 200? seteleitä joista kulutti murto-osan.
Alkuperäinen kirjoittaja tietoa:Niin se välikausipuku ei ainakaan ollut halpa. Moni luuli ostavan halvalla "Plain Rain"-puvun (ovh 43e), mutta saikin näille päiville varta vasten valmistetun heikkolaatuisemman puvun (esim. vesipilari ja teippaukset). Mutta toki hyvä jos koki onnistuneensa löydöissään.
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Itse käyn stokkalla, koska turussa siellä on paras palvelu -ilman sitä turkkiakin päällä!
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:No hei riippuu varmaan mitä on ostamassa??
Mut jos mä lähden kannettavaa hankkimaan, en mä nyt sitä ensimmäisestä kaupasta osta, jossa on muka tarjous vaan teen hintavertailua, kun se on tänä päivänä niin älyttömän helppoa. Mut sitä vaan mietin, et kuinka moni aina kuvittelee ostavansa edullista...
Mä taas katsoisin jostain kataloogista kivan näköisen kannettavan, ja jos sen hinta on kukkarolle sopiva, niin ostan sen![]()
Vähän tähän tyyliin automyyjä kysyy naiselta "millaista autoa olet ajatellut?"
- "Punaista" !!
Alkuperäinen kirjoittaja Oli muuten hyvä:Lapsi on jo ehtinyt monet kerrat käyttää ulkoillessa "sitä" kuuluisaa 29.90e pukua. On kaatunut monet krrat ja lemannut suoraan vesilättänköönkin. Kuivana on sisävaatteet pysynyt eli on ainakin meidän puku vedenpitävä, lisäksi soralla mönkimisestä ei oo puku mennyt miksikään.
Luulin ostavani halvan kakkoslaatuisen kakkospuvuksi mutta niinpä vaan kävi että on ollut harvinaisen hyvälaatuinen. Ihmettelen.