Hullutteletteko miehenne kanssa ikinä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vv

Vieras
Minä eilen säikäytin mieheni pimeessä makkarissa hyppäämällä hänen eteensä oven takaa yhtäkkiä. Vitsi mikä ilme ukol oli !!!
Kun oltiin nukuttu pitkään hiljaa sängyssä, niin mies yhtäkkiä ponkas pystyyn ja huus että PUOLAAN ( pitkä juttu ) .Ja naurettiin sitten hepulissa kaikelle kunnes uni sit tuli :)

Enää ei ihan päivittäin kun arki vie olevinaan niin paljon aikaa..
mutta kuutisen päivää viikosta :heart: :saint: :D
Sehän on sitä parasta, hassutella ja hönöillä oman miehen kanssa, nauraa antaumuksella :heart:

Odotan oikeastaan sitä päivää kun ollaan asiallisesti. Nykyään normi-oloissa puhutaan väärinpäin koko ajan...se on jäänyt ikäänkuin päälle; "ioM sakaR"....

yksi ilta väännettiin uutisankasta tunnin hässäkkää sängyssä...kaikki alkoi leffasta, jossa pääosan esittäjä Nicholas Cage kuoli :whistle:

Just soitin miehelle, niin se vastaa aina väärällä nimellä mulle. Millon se on Tauno, Pertti, Tsöge :D
Ja sit puhutaan kirjakieltä koko puhelun ajan. Ja ollaan niiiin virallisia. En tiijjä miks, mut hauskaa se on :D

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Just soitin miehelle, niin se vastaa aina väärällä nimellä mulle. Millon se on Tauno, Pertti, Tsöge :D
Ja sit puhutaan kirjakieltä koko puhelun ajan. Ja ollaan niiiin virallisia. En tiijjä miks, mut hauskaa se on :D

Juu ja välillä meillä toinen selkeesti miettii, että onko tää nyt läppää vai ei...ja yleensä vaan pökköä pesään ja hysteria on valmis.
Seuraavaa ei käsitä kukaan; ajateltiin että etelän ne pikkukuljetuskärrythän on tuktukkeja....josta aasinsiltana, kaikki mikä on pienempää ja vaatimattomampaa kuin "alkuperäinen" sai KKI liitteen. Se oli käsittämätön viikonloppu...

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
eiks kaikki hulluttele? ei kai sellasta suhdetta voi olla olemassakaan missä istutaan asiallisesti seipään nielemänä??

Ei meillä hullutella. Ollaan lähinnä omissa oloissamme. Kun ei vain jaksa ja mielessä vain nukkuminen.

eiks kaikki hulluttele? ei kai sellasta suhdetta voi olla olemassakaan missä istutaan asiallisesti seipään nielemänä??

Tai niinkuin minä ja ex. Hän istui hiljaa ja katsoi ja kuunteli....ja mulla oli hirveän hauskaa. Tai oikeastaan mulla ja kaikilla muilla :D

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:

Ei tarvitse aina mennä ääripäästä ääripäähän :)

sun kommenteista päätelle tuossa toisessa ketjussa voisin antaa saman vinkin sulle...

Toki toki! Välillä piristää ja keventää tunnelmaa.
Mitään 'lisäänpä kahviin suolaa/sinappia -kepposet' ovat kuitenkin poissa laskusta.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:

Ei tarvitse aina mennä ääripäästä ääripäähän :)

sun kommenteista päätelle tuossa toisessa ketjussa voisin antaa saman vinkin sulle...

Pistä vaikka yv:nä tai siinä ketjussa lainauksena jos et muuten uskalla kaikki mun kommentit joissa mennään ääripäästä ääripäähän ja perustelut perään :) Turha toista ketjua sotkea asialla joka ei siihen kuulu.

juuh!
melkein päivittäin...sit on sellasia kestosuosikkeja kuten musta pirttari=pirttihirmu,medium+=perseen koko,isäntä laulaa loruja ja lauluja johon vaihtaa mun nimen jne..
ja siis ihan leikkimielellä!
seksin jälkeen usein leikitään yhdenillan juttua eli aikamme syliteltyä jompikumpi nousee sängystä laittaa kalsareita jalkaan ja sanoo "joo katellaan" tai "soitellaan"
sit sellasta lisäksi et ollaan menos kotiin niin sanotaan jompikumpi et mä asun tossa,tuutko kahville?
tai soita mulle,kai sulla mun numero on...
;D

Yhteistyössä