Hullutteletteko miehenne kanssa ikinä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Minä hulluttelen mies ei. Olen todennut tässä viimeisen parin vuoden aikana, että tuo on ihan oikeasti maailman tylsin ihminen :|

sama täällä.
sit kun yritän jotain, niin mies katsoo kun halpaa makkaraa ja tuhahtelee kun olisin maailman lapsellisin idiootti vaikka mun jutut on todellakin hyvän maun mukaisia ja oikeasti joskus jopa hauskoja.. mut se ei osaa pelleillä, TYLSÄ kuvaa sitä erittäin hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Minä hulluttelen mies ei. Olen todennut tässä viimeisen parin vuoden aikana, että tuo on ihan oikeasti maailman tylsin ihminen :|

sama täällä.
sit kun yritän jotain, niin mies katsoo kun halpaa makkaraa ja tuhahtelee kun olisin maailman lapsellisin idiootti vaikka mun jutut on todellakin hyvän maun mukaisia ja oikeasti joskus jopa hauskoja.. mut se ei osaa pelleillä, TYLSÄ kuvaa sitä erittäin hyvin.

Yäh. Miten semmosen kanssa jaksaa? :|

Kyllä meillä ainakin nauretaan ja tehdään kaikkea ihan hullua päivästä toiseen, se auttaa mukavasti jaksamaan arjen pyörittämistä ja työntekoa.
Kyllä elämän pitää olla hauskaa :D

Hullutellaan kyllä ja toisinaan niin paljon että mietin onko se enään normaalin rajoissakaan. Ja monesti sanon että ei me olla edes aikuisia, miten meillä voi olla kasvatusvastuu...

hullutellaan kyllä juu!! varsinkin viime kuukausina se on ollut melkeen päivittäistä jotain "typerää" tyyliin toinen on menos suihkuun ja toinen menny saunaan piiloon ja säikäyttää sieltä toisen ja sit nauretaan sille jutulle..
yks ilta olin jättänyt hammastahnat naamaan kun mentiin nukkumaan ja katsoin miehen ilmettä kun menin nukkuun. raukka sit ihan tosissaan kysyy mitä sulla on naamassa:) hahaha oli hirveen hauska juttu jolle nuarettiin varmaan 30min.

Yhteistyössä