Hulvatonta, kun tutut akat on laumoittain exän kimpussa

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Väkisinkin mua käy mietityttämään, että jokohan ne himoitsi äijää silloin kun me oltiin yhdessä. Hieman tekisi mieli sanoa, jotta nyt minä tajuan ne kaikki kiukkukohtaukset joita sain osakseni eron jälkimainingeissa... Kun ei heitä sit lykästänytkään. Mut ehken minä sit viitti kuitenkaan :xmas: Siinähän surkuttelevat.

Hassua. En mä tiennyt, että se on noin tavoiteltavan arvoinen, mut niin ne ihmisten arvomaailmat ja miesmaut sitten eroaa... B)

munkin exän kimpussa on naisia pilvinpimein,,niitten harmiksi se on semmoinen sydenten murskaaja :p
kyllähän se muakin ulkoisesti viehättää ja osaa puhumisen taidon mutta siihen se valitettavasti jääkin,, silti ollaan parhaita kavereita vielä :)

Alkuperäinen kirjoittaja suolaista:
Taitaa vanha suola janottaa.

Kyl mä sen takas päästäisin, jos janottaisi :D Nää Kaverit vaan vähän mietityttää. Vaikka onhan ne toki ollu ainakin sen verran kohteliaita, että odottivat et ukko vapautuu :D Ja saa kai sitä kaverin ukosta haaveilla tietty. Outo ajatus vaan, että mahtoikohan ne aikanaan kahvipöydässä miettiä meneillään olevia juttuja vaiko jotain ihan muuta :xmas: B)

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:

Kyl mä sen takas päästäisin, jos janottaisi :D Nää Kaverit vaan vähän mietityttää. Vaikka onhan ne toki ollu ainakin sen verran kohteliaita, että odottivat et ukko vapautuu :D Ja saa kai sitä kaverin ukosta haaveilla tietty. Outo ajatus vaan, että mahtoikohan ne aikanaan kahvipöydässä miettiä meneillään olevia juttuja vaiko jotain ihan muuta :xmas: B)

No mun mielestä kaverin exään ei kosketa..

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Mikähän hänessä mahtoi olla vialla? Suostuisitko ihan varoitusmielessä kertomaan? :whisle:

Jos siis olit se osapuoli, joka laittoi sian pellolle.

En mä viitti puhella pahaa, kun asiat on nykyään jo mallikkaasti :) Mut annan toki yhteystietoja pyydettäessä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Toisen paska on toisen aarre :D
Voit myhäillä mielessäsi että hähäää :xmas:

Mun mielestä kaikki on aina paskoja, jotta aarteita on varmaan jääny matkalle jokunen :D

Jep, munkin mielestä kaikki on paskoja, ja ihmetyttää jos joku niitä aarteina pitää, mutta kumma kyllä tuntuvat pitävän :o

Mä en itse jaksa uskoa, että olisivat jo teidän yhdessä oloaikana katselleet ukkoa sillä silmällä. Veikkaan, että kun uutta verta vapautuu markkinoille niin "kaikki" on kimpussa. Oli se jonkun tutun eksä tai ei :D

Alkuperäinen kirjoittaja lillu:

No mun mielestä kaverin exään ei kosketa..

Niin kai niin. Mä en vaan osaa pitää sitä niin tahdittomana, kun mua ainoastaan huvittaa nämä naiset :D Toki homma olisi kai toinen, jos ero olisi ollut kovin vaikea mulle tai jotain...silloin en ehkä niin arvostaisi tota kavereiden "tukea" :D

Toisen paska on toisen aarre :D
Voit myhäillä mielessäsi että hähäää :xmas:

Mun mielestä kaikki on aina paskoja, jotta aarteita on varmaan jääny matkalle jokunen :D

Jep, munkin mielestä kaikki on paskoja, ja ihmetyttää jos joku niitä aarteina pitää, mutta kumma kyllä tuntuvat pitävän :o

Jep, merkillistä :D Mut ne on nää erilaiset vaatimustasot B)

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mä en itse jaksa uskoa, että olisivat jo teidän yhdessä oloaikana katselleet ukkoa sillä silmällä. Veikkaan, että kun uutta verta vapautuu markkinoille niin "kaikki" on kimpussa. Oli se jonkun tutun eksä tai ei :D

Sekin voi toki olla, kun täällä on vähän pienet ympyrät muutenkin.

Väkisinkin mua käy mietityttämään, että jokohan ne himoitsi äijää silloin kun me oltiin yhdessä. Hieman tekisi mieli sanoa, jotta nyt minä tajuan ne kaikki kiukkukohtaukset joita sain osakseni eron jälkimainingeissa... Kun ei heitä sit lykästänytkään. Mut ehken minä sit viitti kuitenkaan :xmas: Siinähän surkuttelevat.

Hassua. En mä tiennyt, että se on noin tavoiteltavan arvoinen, mut niin ne ihmisten arvomaailmat ja miesmaut sitten eroaa... B)

no kyllähän se niin on, että ne on katelleet sitä kokoajan. ite hankkiutuisin eroon mokomista kavereista heti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no kyllähän se niin on, että ne on katelleet sitä kokoajan. ite hankkiutuisin eroon mokomista kavereista heti.

Miks ihmeessä? Saahan sitä päiväunia nähdä :D

No etkös sä käyny panemassa ex-ukkos kaveria eronne jälkeen? Himoitsitko sä tästä tyypistä jo seurustellessas äijäs kans?

Yhteistyössä