Humalainen etäisä toi lapsen kotiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tehdä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tehdä?

Vieras
Ollaan erottu keväällä ja tapaamiset (jokatoinen viikonloppu) on mennyt tähän asti suht hyvin. Mutta tänään palautti lapsen (2,5v.) vähän myöhässä ja oli melkoisessa humalassa. Onneksi sentään oli kuski ettei itse ajanut. Miten tästä eteenpäin tapaamiset? Soitanko lastensuojeluun vai mitä?? Miten uskallan lasta sille enää antaa mukaan, kun ei näköjään voi ollenkaan luottaa? APUA

Onko isällä ongelmaa päihteiden kanssa? Oletteko kuinka hyvissä puheväleissä, voisitko itse puhua isälle ja kertoa ettei ole ok että juo kun on lapsen kanssa?

Mä en lasta antais jos alkoa käyttää... Sen verran pitää pystyä olemaan ilman viinaa, kun on lapsen kanssa kun on viel kyse noin pienestäkin.... Onko ees ollut joku selvä viikonlopun siellä lapsen kanssa?

Mä en lasta antais jos alkoa käyttää... Sen verran pitää pystyä olemaan ilman viinaa, kun on lapsen kanssa kun on viel kyse noin pienestäkin.... Onko ees ollut joku selvä viikonlopun siellä lapsen kanssa?

Tämä oli ensimmäinen viikonloppu, kun oli kaksin lapsen kanssa. Tähän asti miehen aikuinen tytär on ollut siellä aina, kun pikkuveli on ollut yökylässä. Miten voin estää tapaamiset? Eikö isällä ole aina oikeus tavat?

Sun pitäisi saada todistettua, että on humalassa lapsen kanssa. Olisit soittanut poliisit paikalle. Sen jälkeen voisi olla pieni mahdollisuus esim valvottuihin tapaamisiin. Ei kannata jättää teidän väliseksi vaan ilmoita lastenvalvojallekin.. Lapsen parhaaksi.

[QUOTE="mmm";21968096]Soittaisin lastenvalvojalle (mikälie...) ja kertoisin tilanteen ja huoleni. Eiköhän ne asiat sitten järjesty lapsen parhaaksi.[/QUOTE]

Niin meinaan soittaakin heti huomenna. On vaan paha olo lapsen puolesta, koska se tykkää isästään paljon ja mun on pakko rajoittaa tapaamisia jatkossa.

Niin meinaan soittaakin heti huomenna. On vaan paha olo lapsen puolesta, koska se tykkää isästään paljon ja mun on pakko rajoittaa tapaamisia jatkossa.

Valitettavasti tuon kertomasi perusteella et voi rajoittaa niitä mitenkään. Siinä on sana sanaa vastaan, sinä kerrot että ex oli humalassa, hän myöntää (jos myöntää) ottaneensa vaikka yhden oluen.

[QUOTE="vieras";21968203]Valitettavasti tuon kertomasi perusteella et voi rajoittaa niitä mitenkään. Siinä on sana sanaa vastaan, sinä kerrot että ex oli humalassa, hän myöntää (jos myöntää) ottaneensa vaikka yhden oluen.[/QUOTE]

Eli mun olis kannattanut oikeesti soittaa poliisit tänään, että olisin voinut todistaa humalatilan? Mut tuleeko ne paikalle tälläsen asian takia?

Mun isä oli alkoholisti ja kun olin pieni niin mä menin isän vanhempien luo ja isä tapasi mua siellä. Sain lähteä päiväseltään isän kanssa käymään jossain jos oli selvänä ( siis sieltä mummolasta ) muuten se melkein potkittiin pois aika pian. Sain tavata isää mutta olin turvassa.

Kyllähän näitä nykyäänkin varmasti voidaan soveltaa ja sopia, ei ole hyvä pienelle tuo.

Paremminhan noita kitiseviä lapsia jaksaa kun on reippaassa hiprakassa. Teletappejakin on niin mukava lasten kanssa katsella parin vinkkupullon jälkeen. Kaikki sujuu ihan hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja mikälieidiootti;21968187:
juu ja lehmätkin lentää

Mitä iniset? Meillä on kaikki loistavasti. Mitä se vaikuttaa jos on hiprakassa kun iso jätkä tulee kotiin?
Vaikka olisikin pienempi, kuten ap:n lapsi, niin mikä hätänä? :o Kuule. lapsen voi hoitaa nukkumaan vaikka olisikin juonut, ei vaadi suuria.

Eli mun olis kannattanut oikeesti soittaa poliisit tänään, että olisin voinut todistaa humalatilan? Mut tuleeko ne paikalle tälläsen asian takia?

Kyllä pitää todistaa että kännissä on. Ja lakihan suojelee lasta niin että hänellä pitää olla paikalla selvinpäin oleva täysikäinen ihminen joka katsoo perään. Jos esim. sinä olet kotona lapsen kanssa ja kännissä niin sossu ja poliisi paikalle niin lapsi lähtee pois. Vaikea vaan sinun tapauksessa tietää milloin isä humalassa ellei sitten soita vähän väliä ja tarkasta tilannetta.

Yhteistyössä