Huoh. Kaverini unohti hakea miehensä kanssa lapsen päiväkodista! Minut soitettiin hätiin! >(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mies on sitten se kaikkein epänormaalein. Mä lähdin synnyttämään ja mies jäi esikoisen kanssa kotiin nukkumaan. Sovittiin, että soitan sitten kun alkaa tilanne olla sellainen, että mieskin tulee paikalle. Otti puhelimen sänkyyn mukaan ja kierähti sitten varmaan sen päälle. (ja siis KUKAAN NORMAALI ihminen ei tällaisessa tilanteessa ajattelisikaan nukkuvansa yöllä tai kierivänsä sängyssä!!!) Eli aamulla soitellessani sitten vaan tuli vastausta, että tavoittelemaani nroon ei saada yhteyttä. Soitin esikoiselle sovituille hoitajille, josko kävisivät potkimassa miestä ylös ja sairaalalle. Heräsi se sentään ovikelloon sitten. Tai sitten kun se sama mies joutui ketjukolariin kun piti lapsia kerhosta hakea. Kukaan NORMAALI ihminen ei liiku siitä kerhon ovelta mihinkään riskien minimoimiseksi. Onneksi tällä kertaa ei sitten kolahtanut puhelin pois päältä, vaan mä pääsin vähän myöhässä hakemaan lapset kesken työpäivän...

Minusta palstan parasta (ja pahinta) antia on nämä "kun minä en tee noin, eikä kukaan mun kavereistakaan tee, niin ei semmosta kukaan voi tehdä. Tai jos tekee, ni juoppoja ja narkkeja ne on!". Ja mun kakkossuosikki on Dramaattisten Johtopäätösten Tekijä. Se menee näin:

* Tavallinen tallaaja kirjottaa: "Sain sormeen pienen haavan"
* DJT: "Mä olen kuule töissä terveyskeskuksen ensiavussa ja näen päivittäin teitä sekopäitä, jotka viiltelette itseänne, millon veitsillä, millon partaterillä! Tuo ei ole normaalia käytöstä! Ajattelisitte edes niitä lapsia, jotka saavat tällaista verellä mässäilyä vierestä katsella!"

Yhteistyössä