Huoh..menkat sieltä varmaan sitten kuitenkin tulee. Rusehtavaa vuotoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluan äidiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluan äidiksi

Vieras
Menkkojen olisi pitänyt alkaa 8 päivä ja tässä jo kerkesin vähän jo toivoa että oliskohan tärpännyt. Rinnatkin ovat kipeät, mitä ei yleensä ole kuukautisten aikaan ja tehnyt pahaakin. Nyt sitten tänään on tullut pieni liraus rusehtavaa vuotoa kun vessassa käydessä pyyhkäisin :`( kysäisen nyt kuitenkin jos joku osaisi sanoa missä vaiheessa alkuraskautta voi vielä tulla pientä vuotoa?

Luin, että jos raskausaikana tulee vuotoa, se tulee yleensä samaan aikaan, kun kuukautisten pitäisi tulla. Itsellä oli nyt viimeksi sama tunne, eli olin melkoisen varma että olen raskaana vihdoin ja viimein. Nyt on menkat kestäneet jo reilut pari viikkoa, perskule. Voimia meille! Kyllä me vielä onnistutaan!

Alkuperäinen kirjoittaja lapseton:
Luin, että jos raskausaikana tulee vuotoa, se tulee yleensä samaan aikaan, kun kuukautisten pitäisi tulla. Itsellä oli nyt viimeksi sama tunne, eli olin melkoisen varma että olen raskaana vihdoin ja viimein. Nyt on menkat kestäneet jo reilut pari viikkoa, perskule. Voimia meille! Kyllä me vielä onnistutaan!

jos on näin, niin ehkä tässä vielä pieni toivonpilkahdus on..toivottavasti ei tuo vuoto lisäänny. Voimia sinnekin suuntaan, ei kannata luovuttaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Miks et oo testannu niin ei vaivaa?

laitoin eilen juuri tilaukseen testin, pitäisi varmaan huomenna tulla...ellei tämä vuoto tästä nyt sitten lisäänny. Alamahaa kyllä jomottelee oikealta puolelta ja selkää myös, joten kyllä ne menkat sieltä varmaan on alkamassa :(

Juu ei tuossa vielä kaikki toivo ole raskautumisen suhteen mennyt :) Toivotaan ettei ala enempää vuotamaan.
Itsellä huomenna pitäs menkat alkaa ja valitettavasti tuntuuki siltä et kyllä ne taas tulee vaikken haluiskaan :|

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Juu ei tuossa vielä kaikki toivo ole raskautumisen suhteen mennyt :) Toivotaan ettei ala enempää vuotamaan.
Itsellä huomenna pitäs menkat alkaa ja valitettavasti tuntuuki siltä et kyllä ne taas tulee vaikken haluiskaan :|

kyllä osaa olla sitten kurjaa... :( tein kyllä testin, mutta ennen kuin kuukautisten piti edes alkaa ja se oli negatiivinen..mutta ajattelin nyt kuitenkin testata uudelleen kun muutaman päivän ovat kuitenkin myöhässä

Sressistäkin menkat myöhästelee. Luulenpa, että menkat alkaa mutta yritätte seuraavasta oviksesta. Älä sressaa, aläkä odota jännityksessä.. kyllä se plussa tulee, kun rauhotut.

Yhteistyössä