*huoh*...miks tuntuu,että tässä ihan masentuu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piiku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piiku

Jäsen
20.11.2004
729
0
16
Miehellä oli 2 viikon loma,joka loppui nyt.Huomenna menee taas töihin.Oltiin reissussa ja kivaahan se oli,vaikka muutamana päivänä tuli vettä(ja ihan maahan asti).No,nyt tuntuu,et ihan kuin kesä ois jo ohi,vaikka vasta heinäkuu alkoi.Nyt sitten koko kesä kotona,vaikka pääseehän sitä viikonloppuisin reissuun(jos ei miehellä perjantai veny pitkäksi,kuten monesti on).
Jotenkin vaan masentaa tää.Mikähän mua oikeen vaivaa?
Tylsää ja tylsää vaan :(
Mulla ei ole edes oikeeta ystävää,jonka kans viettää näitä "tylsiä" päiviä.
Joo,no eihän varmaan ketään kiinnosta,mutta halusin vaan purkaa ajatuksiani tällä palstalla.

Ilmeisesti olet myös kotiäiti?Olen mä huomannu itessäni juuri samankaltasia tuntemuksia joka kesä kun miehen loma loppuu,tuntuu niin tyhjältä.Me kovasti panostetaan tohon isin lomien aikaan,tai lähinnä minä suunnittelen pitkin vuotta ja sit me perheenä ne toteutetaan niin tyhjältä tuntuu ku lomat ohi.Nytkin on jo kaksi viikkoa takana mutta onneksi kaksi vielä edessä ja niitä tässä odottelemme =) Tokihan se arkielämäkin on kivaa mutta kun kotona olet päivästä toiseen niin onhan se luxusta kun pääsee vähä tuulettumaan kotonurkista :D

Onneks miehen loma loppui, koska joko tissutteli tai makas makkarissa lukemassa kirjaa/katsomassa telkkaria. Ei tehnyt kotona mitään, ei ollut lasten kans. Ai ni, kerran leikkas ruohot.

Ymmärrän kyllä, vaikken tällä hetkellä kotiäitinä olekkaan. Meillä on tosi harvassa sekin että olisi edes yhteinen viikonloppuvapaa, mulla kun viikonloppuvapaat on harvemmin kuin kerran kuussa. Kyllä se tuntuu juhlalle tää kesäaika kun on pidempään molemmat samaan aikaan kotona. Kantsii suunnitella aina jotain pientä kivaa ihan arkisin, mikä ei vaadi kauheita järjestelyjä, on sitten aina jotain edes pientä kivaa mitä odottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Alice:
Ymmärrän kyllä, vaikken tällä hetkellä kotiäitinä olekkaan. Meillä on tosi harvassa sekin että olisi edes yhteinen viikonloppuvapaa, mulla kun viikonloppuvapaat on harvemmin kuin kerran kuussa. Kyllä se tuntuu juhlalle tää kesäaika kun on pidempään molemmat samaan aikaan kotona. Kantsii suunnitella aina jotain pientä kivaa ihan arkisin, mikä ei vaadi kauheita järjestelyjä, on sitten aina jotain edes pientä kivaa mitä odottaa.

No,voinhan mä odottaa meidän hääpäivää,joka on 24.7. jos vaikka jotain kivaa keksis =)

mä kans odotan aina jotain...nyt miehen kesälomaa ja mökkiviikkoa.Joskus kyllä tympii tää sama ruuanlaitto ja toisten jälkien siivoominen. Kai se on niin ettei sitä tuntisi iloa mistään ellei välillä tympääsisi.