Huoh,mitähän tässä tekisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IceRoyal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IceRoyal

Aktiivinen jäsen
08.03.2006
7 668
1
36
kun tyttöni on ollut tosi ystävä kahden muun neitosen kanssa jo kerhoiästä saakka.
Nyt kolmosella on luokassa tyttö jolla ei ole ketään kaveria ja tyttöni siitä minulle puhui syksyllä.Opastin häntä,että ottaa mukaan se yksinäinen tyttö heidän remmiinsä ja puhuttiin paljon yksinäisyydestä ja kiusaamisesta.Nämä kolma neitiä on olleet yhdessä tiiviisti ja ovat myös ottaneet tosi kivasti sen yksinäisen mukaansa.
Nyt tyttöni ja kaveri ovat meillä ja puhelin kilkattaa.Hän olisi tahtomassa heidän mukaansa.Tytöt tuumivat että he eivät halua olla jatkuvasti sen kanssa että kiva olisi olla välillä niin ettei hän olisi mukana menossa.
Nätisti sanoivat puhelimessa että tahtovat nyt olla kaksin.Neuvoin heitä että ei tarvitsekaan aina että välillä voi olla eri kokoonpanollakin mutta pääasiassa olen sitä mieltä et toista ei saa syrjiä.Ei auta,puhelin soi ja soi ja se tyttö sanoo että haluaa tulla myös heidän mukaansa jne...

Mitenkä tekisitte tässä tilanteessa??Pakottaisitko tyttöjen suostumaan siihen että sallivat myös sen tyttösen tulon mukaan??

En menis pakottamaan. Jos joskus tahtovat olla kahdestaankin niin se on mielestäni ok kunhan toisinaan ottavat tämän kolmannenkin mukaansa.

Ootko kysyny miksei tytöt tahdo tätä kolmatta leikkeihin?

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
En pakottaisi,ovat nätisti jo sanoneet että haluavat olla kahden.
Se pitää riittää,jos ja kun kuitenkin ovat kolmistaankin usein.

Kyllä se tyttö oli meillä eilenkin.Muutoinkin on ollut mukana noiden menossa.Kertoivat minulle juuri että alkavat kyllästymään hänen seuraansa :/ minua kyllä säälittää se tyttö

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
En menis pakottamaan. Jos joskus tahtovat olla kahdestaankin niin se on mielestäni ok kunhan toisinaan ottavat tämän kolmannenkin mukaansa.

Ootko kysyny miksei tytöt tahdo tätä kolmatta leikkeihin?

Yritin kysyä ja he vaan sanoivat,että se puhuu aivan höpönlöpöjä.Valehtelee paljon juttuja tytöille ja olen kyllä itsekin kuullut,eihän ne totta olekkaan.Eivät vaan kuulemma jaksa kuunnella aina.

Yhteistyössä