huoh... nyt tarvisin neuvoja?? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistaa

Vieras
miten voisin luottaa mieheeni täydellisesti?? alussa olin aivan lääpälläni häneen ja en koskaan ollut rakastanut ketään niin paljon. mutta sitten kun olin ulkomailla vanhempieni kanssa oli hänellä päättäjäiset ja olivat sitten poikien kans juhlimassa ja siellä sitten mieheni oli pitänyt jotain luokkansa tytöä sylissä, tanssinut tämän kans ja tyttö oli viettänyt lähes kokoillan mieheni kainalossa.. ja kaiken huipuks mieheni oli pussannut tyttöä poskelle... omien sanojensa mukaan.. hän kyllä soitti minulle ja kertoi tapahtuneesta osittaisen totuuden ja loput kuulin sitten myöhemmin :/ tämän jälkeen jotenki maailmani romahti.. enkä sen jälkeen ole enää luottanut häneen pätkääkään ja jotenkin olen sulkenut rakkauden tunteeni pois... en uskalla rakastaa :( meillä on nyt pieni poika vauva ja mies puhuu oman talon ostamisesta yms ja haluaisin kyllä.. mutta en luota häneneen.. ja hän on joskus sanonut että jos pettää niin sitä ei kannata tehdä koti kaupungissa vaan jossain muualla..no...nyt hän haaveilee työpaikkansa johtaja koulutuksesta (pääsee varmasti) johon sisältyy "opiskelu" reissuja helsinkiin 1-2 kertaa kuussa..toisin sanoen ryyppyreissuja... mitähän lie sitte siellä tekee.. ääh tämä on niin inhottavaa.. välillä tekis mieli purkaa kihlaus ja muuttaa pojan kans pois mutta sitte taas ei.. mies kyllä rakastaa mua ja väittää ettei vois tehdä mitään.. muttaku kaikki hänen kaverinsakin on pelimiehiä ja vaan ys asia mielessä pettävät naisiaan niin miks ei sitte mun mies tekis niin?? oli kans playeri ennen ku mut tapas.. mitä mä teen?? alan olemaan aika epätoivoinen :(

Yhteistyössä