*Huoh*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naakula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olin uskovaisten järjestämällä lastenleirillä. Istuin raamattutunnilla, ja yritin juonitella itseäni pois sieltä. En voinut käsittää, miten olin joutunut sinne, aikuinen ihminen. |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Yykerö:
:D Voi ei. Johan sie oot unia nähnyt. Mitäs Naakula kuuluu. Miten kaivaukset ovat edenneet? Ja onko tullut uusia adoptiolapsia (nukkeja) kotio :)

Kiitos kysymästä, rauhaisaa on näin syksyn saapuessa ja lomareissu pohjoiseen häämöttää.
Kaivaukset kesti sen kesäkuun ajan, ne on nyt peitetty tuolla ja odottavat ensi kesää. Löytöjä sieltä tekivät: joku soljenpuolikas, ikkunalasia, nauloja, raha joka ei ollut ihan niin vanha kai kun olisi voinut olla. Kaikkea ei kumminkaan ole edes annettu julki ettei sinne kukaan mene häröilemään, ensi kesänä tulevat ripirinnoin jatkamaan jos vaan rahoitus järjestyy. Tuttava näki kuinka ruiskuttivat johonkin hautaan ainetta joka toi esiin siellä maanneen luut ja käsien asennon ym näki selvästi - c.s.i meininkiä ;>. Miä en aio jäädä paitsi mistään ensivuonna. :D
Nukkeilut on vähän olleet nyt jäähyllä.
Mitäs itsellesi kuuluilee? :)

Kuuluu ihan hyvää. Miehen lapsi kasvaa (vrt. kokelma :D ) , oikeat lapset punkee ulos vaatteistaan ja mie jäin kotihoidontuelle kunnes nuorin kasvaa vähän. Niin ja sitten haaveilen noilla kaivauksilla käynnistä ja mietin syntyjä syviä. Mitäpäs muutakaan :D Oikeasti minun pitäisi siivota nyt, mutta jämähdin käymään koneella. Kohta se on noustava vain, ei auta. Näkyillään taas palstalla :) :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
Alkuperäinen kirjoittaja Naakula:
miä pakenin jättiläismäisiä dinosauruksia jossain kaupungissa koko yön. :xmas:

MÄKIN pakenin yks yö kun kattelin scary movie 4:n :laugh: vai olikohan se nelonen... kuitenkin...

Miä vähän ihmettelin tätä, mutta tuumailin äsken että jos se johtui siitä kun katsoin eilen semmoisen videopätkän netistä missä jäävuori kääntyi ja murtui, jotain tämmöistä huolta huomisesta kai. Unessani oli semmoinenkin kohta että tuli yhtäkkiä paukkupakkanen, vähän niinkuin siinä yhdessä elkassa mikä se olikaan... Joo ja dinot oli karanneet hullulta tiedemieheltä, ne oli vihaisia ja etsivät pesäpaikkoja sieltä asvalttikaupungista (Godzilla -tyyliin). :D

Alkuperäinen kirjoittaja Yykerö:
Kuuluu ihan hyvää. Miehen lapsi kasvaa (vrt. kokelma :D ) , oikeat lapset punkee ulos vaatteistaan ja mie jäin kotihoidontuelle kunnes nuorin kasvaa vähän. Niin ja sitten haaveilen noilla kaivauksilla käynnistä ja mietin syntyjä syviä. Mitäpäs muutakaan :D Oikeasti minun pitäisi siivota nyt, mutta jämähdin käymään koneella. Kohta se on noustava vain, ei auta. Näkyillään taas palstalla :) :wave:

Ai niin, siullahan se olikin keräilijämies. :) :D
Näkyilläänhän. :) :wave:

Yhteistyössä