huoli kaverista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kaverini 19v etsii epätoivoisesti rakkautta ja hyväksyntää. Hän hakee vakavaa parisuhdetta eräältä netin lihatiskiltä, eli kuvagalleriasta. Nyt hän on täysin ihastunut erääseen mieheen/poikaan,joka väittää olevansa erään julkkiksen pikkuveli ja nyt rundilla mukana saksassa. Kaverini uskoo kaiken, viikon "tuntemisen" jälkeen mies sanoi rakastavansa ja kaveri uskoo. Koskaan he eivät ole siis tavanneet livenä.
Monta kertaa ennekin kaverini on ihastunut näihin nettimiehiin jotka ovat pompottaneet häntä ihan 10-0. Olen varoitellut,mutta ei hän usko.
Edellinen tapaus oli "DJ,joka ajelee limusiinillä aina työpaikalleen ja lentää yksityiskoneella" ...kuinkahan moni DJ tällaista elämää suomessa viettää..

Olen huolissani. Hän on välillä tosi masentunut näiden huijausten takia. Koulukin kärsii. Vanhempansa eivät tunnu ymmärtävän vaan jopa kuskaavat häntä tapaamaan näitä miehiä!
Kaverini "antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa", joten pelkään että joskus joku ottaa väkisin, he tapaavat melkein aina ensi kertaa kaverini kämpillä. Hän haluaa vakavan suhteen ja alkaakin ensitrefeistä lähtien painostamaan miestä ja vaatii saada tietää missä menään,tyyliin koska on hääpäivä.

Minä olen hänen mielestään lapsellinen ja mitä ilmeisemmin tyhmä, teinhän lapsenkin jo nuorena ja nuoruuteni kuulema loppui siihen. Yritän jaksaa kaverini tukena,mutta joskus se on vaan tosi vaikeaa ja raskasta kun toinen ei kuuntele järkipuhetta ja kaataa paskaa niskaan.

Pitäiskö mun vaan luovuttaa,en jaksa häntä enää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olen hänen mielestään lapsellinen

Kumpikohan teistä on se lapsellinen... et sinä ainakaan.
Sääliksi käy ystävääsi.
Yritä olla hänen tukenaan. Jospa hän itse tajuaisi kuinka mahdottomassa tilanteessa hän on. Miksei hän etsi seuraa elävästä elämästä?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olen hänen mielestään lapsellinen

Kumpikohan teistä on se lapsellinen... et sinä ainakaan.
Sääliksi käy ystävääsi.
Yritä olla hänen tukenaan. Jospa hän itse tajuaisi kuinka mahdottomassa tilanteessa hän on. Miksei hän etsi seuraa elävästä elämästä?

Hän ei juuri käy missään eikä hänellä ole kavereita liiemmin. (i wonder why...) Asun eri paikkakunnalla,joten minustakaan ei seuraksi asti ole. Jotenkin tuosta eräästä galleriasta on tullut hänelle pakkomielle ja siitä että sieltä löytyy mies.