Y
ystävästä huolissaan
Vieras
Mun hyvä ystävä tapasi kauan sitten miehen, jonka kanssa on nyt toista kertaa (olivat erossa välillä). Mies on aina ollut sellanen itsepäinen ja tehnyt aika paljon niinkuin itse haluaa ja ystävä on joustavampi. Ystäväni kertoi, että pari vk sitten miehensä oli päättänyt, että heitetään telkkari pois, kun sitä tulee illalla turhaan katsottua ja valvottua. Nyt ystäväni sitten viettää iltapäivät ja illat ilman telkkaria vaikka haluisi jotain katsoakin. Mies on töissä paljon, kun on yrittäjä. Mies ei ole väkivaltainen tai mitään sellaista, jotenkin vain pompottaa ystävääni. Tuo telkkari oli vain yksi esimerkki.
Tuo mies seurusteli aikoinaan, miljoona vuotta sitten, toisen ystäväni kanssa (noi mun ystävät ei tunne toisiaan, ei siis mitään kolmiodraamaa) niin ei hän tätä ystävää koskaan tuolla tavalla kohdellut, joskin heidän suhde oli vaikea muuten. Voikohan ihminen siis muuttua noin paljon vuosien saatossa, kun nyt on tuollainen.
Mua säälittää tuo kaverini. Voisinks mä tehdä mitään auttaakseni tilannetta? Vinkkejä? Sanoin kaverille, et hakis telkkarin itselleen jostain, mut ei se tee niin.
Tuo mies seurusteli aikoinaan, miljoona vuotta sitten, toisen ystäväni kanssa (noi mun ystävät ei tunne toisiaan, ei siis mitään kolmiodraamaa) niin ei hän tätä ystävää koskaan tuolla tavalla kohdellut, joskin heidän suhde oli vaikea muuten. Voikohan ihminen siis muuttua noin paljon vuosien saatossa, kun nyt on tuollainen.
Mua säälittää tuo kaverini. Voisinks mä tehdä mitään auttaakseni tilannetta? Vinkkejä? Sanoin kaverille, et hakis telkkarin itselleen jostain, mut ei se tee niin.