Huoliteltu pukeutuminen ällöttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Volmari S-Mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Naisten koko elämä kuluu siihen, että he yrittävät näyttää mahdollisimman hyvältä. Seurauksena on ylikorostunut seksuaalisuus, joka turruttaa seksuaaliset halut. Kyllä kuulkaa kirpputorimekossa oleva 50-vuotias uurteinen ja meikitön nainen voi olla pirun seksikäs. Tällaista luonnollista seksikkyyttä ei vain enää edes tajuta seksikkyydeksi, koska naisten normiksi on muodostunut ylikorostuneiden seksuaalisten ärsykkeiden tuottaminen meikkaamalla ja pukeutumalla."

Olen taas tänään täysin naturelle. Vuodet ovat tuoneet minullekin uurteita kasvoilleni.
En käytä puheessani seksikäs sanaa. Sana on aina tuntunut vastenmieliseltä.
Hyvännäköinen sanakin tökkii. Makuja on niin monenlaisia.

Luin eilen lehdestä jostakin vuoden runotytöstä. Nainen oli lookilta tyyliäni.
Ilmankos minua luonnehdittiin vähän aikaa sitten runotytöksi.

Kirpputorivaatteissa ei ole mitään vikaa. Olen itsekin menossa avustamaan lähiaikoina kirpputorille. Ehkä maaseudulla kirpputorivaatteita pidetään luuserin merkkinä, mutta Helsingissä siellä asiointi on arkipäivää.

Naiset jo vauvaiästä lähtien hyvännäköisiä ilman mitään tehosteita.Sitten kun rupsahtaminen alkaa,kauneuskin katoaa,sehän on vain elämää.Jokainen rupsahtaa aikanaan.Kun nainen pukeutuu naisellisesti,tyylikkäällä maulla,siihen lisänä jotain meikkiä,lopputulos aivan tyrmäävän kaunis.Siksi laittaisin meikit naisilta piiloon.Ovat ilman meikkejäkin kauniita.

Alkuperäinen kirjoittaja vovkis:
Onko naisellisuus kiinni vaatteista tai hiuksista? Voihan mieskin pukeutua hameeseen, korkokenkiin ja kasvattaa pitkät hiukset, vielä meikatakin. Muuttuuko hän sitten naiseksi?

Naisellisuus on kiinni tuulipuvusta, vyölaukusta, tiukasta permanentistä ja littana sandaaleista!

Sitäkö toivotaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos:
Naiset jo vauvaiästä lähtien hyvännäköisiä ilman mitään tehosteita.Sitten kun rupsahtaminen alkaa,kauneuskin katoaa,sehän on vain elämää.Jokainen rupsahtaa aikanaan.Kun nainen pukeutuu naisellisesti,tyylikkäällä maulla,siihen lisänä jotain meikkiä,lopputulos aivan tyrmäävän kaunis.Siksi laittaisin meikit naisilta piiloon.Ovat ilman meikkejäkin kauniita.

Ja höpsistä..kauneus ei katoa mihinkään! Minulla on täti 96v. todella kaunis ihminen.
Rupsahtamisestä puhettakaan..ehkä sen on ehkäissyt hänen huumorintajunsa ja silmiensä loiste.;)

Koskaan ei ole miesten mielestä hyvä. Jos nainen korostaa parhaita puoliaan ja häivyttää huonompia, niin se on teeskentelyä ja turhaa laittautumista. Jos taas ei yhtään panosta ulkonäköönsä, niin se on rumaa.

Mistä noita misogyynejä sikiää?

Alkuperäinen kirjoittaja miellytän vain itseäni:
Koskaan ei ole miesten mielestä hyvä.

Olisihan se kiva, jos naiset olisivat ihmisiä ja persoonia eivätkä esineellistäisi itseään niin paljon. Kaipa tuo itsensä esineellistäminen ja mitätöinti kuitenkin on niin oleellinen osa naisten kulttuuria, ettei siitä eroonkaan pääse.

Joskus jopa tuntuu, että naiset laittautuvat miehiä miellyttääkseen. Ja sitten kuitenkin valittavat, kun miehet mieltyvät. Tissit esille, mies tuijottaa, hyi mikä mies!

Alkuperäinen kirjoittaja Kavilsto:

Olisihan se kiva, jos naiset olisivat ihmisiä ja persoonia eivätkä esineellistäisi itseään niin paljon. Kaipa tuo itsensä esineellistäminen ja mitätöinti kuitenkin on niin oleellinen osa naisten kulttuuria, ettei siitä eroonkaan pääse.

Joskus jopa tuntuu, että naiset laittautuvat miehiä miellyttääkseen. Ja sitten kuitenkin valittavat, kun miehet mieltyvät. Tissit esille, mies tuijottaa, hyi mikä mies!

Kukahan täälläkin esineellistää naisia? Eivät ainakaan naiset itse. Laittaudun itseäni varten, en miehiä. Jos te miehet ette sitä tajua, niin vika ei ole minussa, vaan teissä. Omaksi ilokseni sen teen, en ollakseni objekti. Mieluummin olen subjekti.

Juu ja noista tisseistä...itse kärsin nuorena naisena mielestäni liian isoista rinnoista.
Niinpä ryhtini muuttui huonoksi vuosien varrella kun yritin kulkea että miehet eivät niitä vahtaisi!!!

Se onkin oikeastaan ainoa asia mistä syytän miehiä...ulkonäköni vuoksi, siis tuo ryhtivirhe.
Ei olisi tullut kuuloonkaan että olisin kulkenut ihmisten ilmoilla avonaisessa puserossa ja tissit törröllään, hui kauheata.
Nyt on ryhti parantunut, myös itsetunto.
Hällä väliä, jos joku tuijottaa niin omapa on asiansa.

Kukahan täälläkin esineellistää naisia? Eivät ainakaan naiset itse. Laittaudun itseäni varten, en miehiä. Jos te miehet ette sitä tajua, niin vika ei ole minussa, vaan teissä. Omaksi ilokseni sen teen, en ollakseni objekti. Mieluummin olen subjekti.

Ajatteles lajitoveri että miehillä on otsaa otaa kunnia siitäkin, kun me laittaudumme.
Hih*

Tottakai naiset laittautuvat miesten takia tai ainakin lyödäkseen jonkun toisen naisen laudalta jonkun miehen silmissä. Ihan hölynpölyä tollaset vakuuttelut. Jos ette yksin mökillä ollessanne pukeudu, meikkaa ja kampaa ihan vain itsenne takia, niin miksi muulloin?

Ja naiset esineellistävät itse itsensä. Jos käyttäytyy ja pukeutuu tyrkysti kuin huora, kannattaako itkeä, että kohdellaan huorana? Minäkin olen nainen, mutta ärsyttää suunnattomasti monien naisten itsepetos ja valheelliset selitykset. Kun ihan samalla vaivalla voisi katsoa rehellisesti peiliin.

Naiset laittautuu paljon enemmän toisia naisia varten kuin miehiä varten. Laittautumisjuttu on tyttöjen keskeinen asia ja miehillä ei ole siihen mitään osaa. Mistä miehet saa sellaista päähänsä että heitä varten on tälläydytty?

Alkuperäinen kirjoittaja mitä puppua:
Jos ette yksin mökillä ollessanne pukeudu, meikkaa ja kampaa ihan vain itsenne takia, niin miksi muulloin?

Kuka sanoi, etten laittautuisi yksin mökillä ollessani? Mökkiä minulla tosin ei ole, mutta meikkaan ja pukeudun nätisti myös silloin, kun vietän koko päivän yksin kotosalla. Joten... miten niin miehiä varten?

Minusta on kiva laittaa erilaisia lookkeja mökillä. Erikoisia ja erilaisia kampauksia, vaatekokonaisuuksia, joskus meikkejäkin. Kokonaisvaltaisesti ajatellen, kaiken mitä teen itselleni, teen sen itseäni ja oma hyvinvointiani ajatellen, En yleisen mielipiteen takia. Kaikki eivät ajattele samoin kuin 'mitä puppua'.

Miksi ihminen joka ajattelee tai käyttäytyy eri tavoin kuin sinä, olisi sen enempää feikki kuin sinäkään?

Alkuperäinen kirjoittaja mitä puppua:
Tottakai naiset laittautuvat miesten takia tai ainakin lyödäkseen jonkun toisen naisen laudalta jonkun miehen silmissä. Ihan hölynpölyä tollaset vakuuttelut. Jos ette yksin mökillä ollessanne pukeudu, meikkaa ja kampaa ihan vain itsenne takia, niin miksi muulloin?

Ja naiset esineellistävät itse itsensä. Jos käyttäytyy ja pukeutuu tyrkysti kuin huora, kannattaako itkeä, että kohdellaan huorana? Minäkin olen nainen, mutta ärsyttää suunnattomasti monien naisten itsepetos ja valheelliset selitykset. Kun ihan samalla vaivalla voisi katsoa rehellisesti peiliin.

No mutta kukas sun miehes vei!?

Naisten laittautuminen,meikkaus,kaikki tuollanen,kun katsoo noita laitettuja naisia kaikkine väreineen,tulee vääjäämättä mieleen,ei taida olla kaikki palikat kohdallaan.Lapsena ei saanut värityskirjaa.Naisten maailma todella ihmeellinen kaikkine kotkotuksineen.Miehet tainneet olla suurimpina arkkitehteinä luomassa kaunista naista.

Naisten laittautuminen,meikkaus,kaikki tuollanen,kun katsoo noita laitettuja naisia kaikkine väreineen,tulee vääjäämättä mieleen,ei taida olla kaikki palikat kohdallaan.Lapsena ei saanut värityskirjaa.Naisten maailma todella ihmeellinen kaikkine kotkotuksineen.Miehet tainneet olla suurimpina arkkitehteinä luomassa kaunista naista.

Niin no..oikeastaan en pitäisi pahana vaikka suomalainen mieskin "hiukan" laittautuisi...

Minä lapsena väritin osuuskaupan puotipaperiin. Harvemmin meikkaan kotona yksinollessani.
Iholle tekee hyvää saada olla meikitön.

Eläinmaailmassa asetelma on toinen. Riikinkukko on upea ilmestys. Ihailin eilen iltapäivällä kotimatkalla erään talon pihapuuta. Valkoinen puu täydessä kukkaloistossa. Ajattelin ihailla taas aamulla, mutta katseeni suuntautui johonkin muuhun. Niin kai se monessa muussakin asiassa.
Katse osuu milloin mihinkin. Se on lohduttava asia. Vaatimaton ja arkinen nainen kuten allekirjoittanut saa kulkea tiellä rauhassa eikä kukaan väitä minun pilaavan maisemaa.

En jaksa olla olematta hämmästynyt, hämmentynyt tämän kaksijakoisen hölmöyden edessä. Naiseltako puuttuu palikat jos hän laittautuu. Sinä kekkuloit pitsipikkiksissä ja korkokengissä miettien itsesi meikkaamista. Mitä sinulta puuttuu. Tekopyhyyttä ainakin riittää ja kateutta.

"Iholle tekee hyvää saada olla meikitön. "

Itseasiassa, joidenkin tutkimusten mukaan meikkivoide suojaa ihoa ilmansaasteilta ja uv-säteilyltä. Eriasia tietysti on, jos käyttää 24/7 paksua teatterimeikkiä.

Ei kukaan vienyt miestäni, itse olen niitä pari jättänyt taakseni.

Laitan minäkin, kampaan ja muotoilen hiuksiani, laitan kevyesti meikkiä, ainakin ripsarin. Pukeudun niin, että hyvät puolet korostuvat ja huonot peittyvät. Siis en tarkoita, että hyvät tissini olisi tyrkyllä kaikkien nähtävissä, vaan niin, että kroppani näyttäisi mahdollisimman sopusuhtaiselta.

Mutta mökillä ja kotona olen luonnontilassa ja mahdollisimman mukavissa vaatteissa. Kumma kyllä mieheni käy kuumana silti perääni eli jostain muusta se vetovoima tulee kuin kosmetiikasta ja seksyistä vaatteista.

Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka.:

En jaksa olla olematta hämmästynyt, hämmentynyt tämän kaksijakoisen hölmöyden edessä. Naiseltako puuttuu palikat jos hän laittautuu. Sinä kekkuloit pitsipikkiksissä ja korkokengissä miettien itsesi meikkaamista. Mitä sinulta puuttuu. Tekopyhyyttä ainakin riittää ja kateutta.

Eikö olekin aika jännä juttu.Teille naisille on tarjolla vaikka mitä.Meille miehille,juuri mitään.Pitsipöksyt tuntuvat hyvälle,aivan toista mitä joku perinteinen puuvilla.Pitsistä te naisetkin tykkäätte.Sama kenkäpuolella.Te olette korkokenkien perään ja ei mikään ihme,hyvännäköisiä kenkiä.Minä uteliaana olen halunnut kokea teidän herkkuja.Hyviä ovat.Tekopyhyydestä eikä kateudesta ole kysymys.Meikkipuoli jääköön teidän naisten harrastukseksi.

se on niin, että sitä näkee mitä haluaa, eli katsojan silmäs tuokin juttu. peikkotukat ynnä muut - ei kiitos!
uskomuksia laidasta laitaan ja jokaiikka niin oikeessa. minä minä tiiän :-)

Yhteistyössä