Huoliteltu pukeutuminen ällöttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Volmari S-Mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Massapukeutuminen on sitä itseään.

Ollaan olevinaan niin yksilöllistä, mutta samalla pelätään että erotutaan joukosta. Maskit pitää olla jopa roskanviemisreissulla yllä, mikä on erittäin surullista.

Alkuperäinen kirjoittaja uurtein ja meikitön Elli;9959449:
Kirpputorivaatteissa ei ole mitään vikaa. Olen itsekin menossa avustamaan lähiaikoina kirpputorille. Ehkä maaseudulla kirpputorivaatteita pidetään luuserin merkkinä, mutta Helsingissä siellä asiointi on arkipäivää.

Ehkäpä maaseudulla kirpputorivaatteet ovat vähän erilaatuisia kuin Helsingin keskustassa. Ei minua ainakaan kiinnosta 80-luvulla ostetut, jo ennestään huonolaatuiset ja epäsopivat vaatteet.

Meikkasin muuten juuri sunnuntain kunniaksi itseäni tunnin ajan kokeillen uusia värejä ja tyylejä, ajattelin vielä lähteä kaupungille kävelemään ennen jalkapallo-ottelua. Voin muuten olla varma, ettei vastaavaa väriyhdistelmää ainakaan tänään tule vastaan. Vaatii jo kanttia käyttää punaista silmämeikissä ja taitoa saada se näyttämään hyvältä. Tein sen ihan omaksi huvikseni ja ilokseni, koska värit piristävät. Rinnatkin todennäköisesti ovat jossain määrin esillä, koska hyvännäköisissä paidoissa ei vain ole yleensä tarpeeksi kangasta niitä peittämään. Kaiken lisäksi olen ihan aikuinen nainen, vähän erilainen vain. Mutta jos jotakuta ei ulkonäköni miellytä, saa katsoa toiseen suuntaan.

Yhteistyössä