I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja julle ankanpää:jaksaa sitten taas:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Aubrieta:Sitähän sanotaan että pitäis pitää ettei mee "säästöliekille". Mutta pitääkö tuo sitten paikkansa, en tiiä...
Alkuperäinen kirjoittaja julle ankanpää:kukaan jaksaa edes herkkupäivänä syödä 7000 kcal,yhden kilon lihomiseen kun tarvitaan sen verran!!!
Alkuperäinen kirjoittaja miisku:pidän ja on tippunut!
Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:onko herkuttelupäivänä sitten pakko vetää yli?? Eikös riitä jos söis vaikka vähän vähemmän sitä jäätelöä ja muita herkkuja? Ja ite teen ainakin niin, että herkuttelupäivänä syön normaalia ruokaa hieman kevyemmin (esim. kasvispitoista ruokaa ym.) niin jää sitten tilaa niille herkuille ilman, että energiaa tulee liikaa. Herkuttelupäivänä kaloreita tulee n. 2500, jos normaalina päivänä syön vaikka 2000 kcal. Myös liikunnalla voi kompensoida herkuista tulevaa energiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:onko herkuttelupäivänä sitten pakko vetää yli?? Eikös riitä jos söis vaikka vähän vähemmän sitä jäätelöä ja muita herkkuja? Ja ite teen ainakin niin, että herkuttelupäivänä syön normaalia ruokaa hieman kevyemmin (esim. kasvispitoista ruokaa ym.) niin jää sitten tilaa niille herkuille ilman, että energiaa tulee liikaa. Herkuttelupäivänä kaloreita tulee n. 2500, jos normaalina päivänä syön vaikka 2000 kcal. Myös liikunnalla voi kompensoida herkuista tulevaa energiaa.
Nyt tuntuu et mä voisin olla valmis tollaseen, mut aina aikasemmin mun "herkkupäivät" on todellisuudessa ollu lohtusyömistä, mitä mä oon itelleni selittäny just sillä et muuten tulee säästöliekki ja mitä muita tekosyitä sitä on aina keksiny.