HUOM! Laihiksella olevat, tulisitteko kertomaan minulle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma laihiksella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma laihiksella

Vieras
tai voisitteko vastata kysymyksiini, olisin erittäin kiitollinen :)

1. Pituus ja paino?
2. Mitä kaikkea syötte päivän mittaan? Pidättekö ruokapäiväkirjaa?
3. Lasketteko kalorit? Montako kaloria tulee päivässä?
4. Miten ja kuinka paljon päivässä liikutte?
5. Pidättekö karkkipäivää?
6. Oletteko kokeilleet dieettejä, jos niin mitä ja oliko apua painonpudotuksessa?
7. Paljonko olette saaneet panioa pudotettua viikossa?

Itse olen aloittamassa pudottamaan painoa jälleen, on tullut vähän laiskoteltua ;) Ja voisinkin ottaa teistä mallia jos joku viitsi vastailla :)

1. 181 cm, 72 kg
2. Turkkilaista jogua, vadelmia, auringonkukansiemeniä, lihaa kalaa tai kanaa, salaattia, pekonia joskus ym. En syö viljoja, pastaa, perunoita.
3. En laske kaloreita enkä makroja (siis protskuja, hiilareita ja rasvaa)
4. Vaihtelevasti. Yritän pyöräillä töihin, joskus lenkkeilen joskus käyn jumpalla.
5. En varsinaisesti.
6. Jotain kaalisoppaa ja muuta. Eipä niistä apua ollut.
7. Keskimäärin nyt noin 700g vkossa tippunut.

Itselläni on ollut tosi hyväksi avuksi www.kiloklubi.fi. En ole kieltänyt itseltäni mitään, mutta olen lisännyt salaattien määrää aterioilla ja pienentänyt annoskokoja. Karkkia olen syönyt lähes päivittäin, mutta vain 2 palaa suklaalevystä imeskelemällä. Vie muuten makeanhimon tosi nopeasti eikä vielä tuo määrä haittaa laihdutusta yhtään. Liikkuminen on mulla hankalaa ajanpuutteen vuoksi, mutta yritän kävellä työmatkoja 3km suuntaansa.

Koita kiloklubi.fi
Se on mulle tepsinyt. Vähän viitteeliäisyyttä niin homma etenee hienosti. Ruokapäiväkirjaa tulee pidettyä ja ohjelma laskee sulle kalorit. Ja se kertoo palluroiden mukaan onko päivän ruoka sisältänyt tarpeeksi hedelmä/vihannesta, herkkuja jne. Aika motivoivaa kun saa joskus kaikki pallurat vihreiksi...

Se ei maksa mitään. Käy kattomassa sivut.

Mulla alkoi maaliskuussa hyvin putoamaan paino kun alointin työt, ei ehtinyt koko ajan jotain mässyttää... Työkin on ruumillista työtä ts. kävelen koko ajan työssä. Kuukausi sitten loukkasin polven, joka ei ole vieläkään kunnossa, haittaa nyt siis muuta liikuntaa. Liikun työmatkan kävellen ja tosiaan töissä kävelen. Kiloklubiin oon tutustumassa nyt kanssa. Tosin ei oo taas tullut laitettua sinne mitään...
Pituutta mulla on 173,5 ja lähtöpaino oli 101,2 viimeeksi kun punnitsin painoin 95,4.

Yhteistyössä