Huomasiko joku muu? (Idols, Iltasanomat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Eilen kun Idols loppui ja Iltasanomat olivat laittaneet sivuilleen kuvat Semifinalisteista, mun mielestä siellä oli myös mukana Anna-Kaisa, joka nyt pudotettiin. Näinkö ihan väärin, vai olisiko Anna-Kaisa se jonka Patric nostaa vielä kisaan mukaan? Kun menin sivulle myöhemmin uudestaa oli Anna-Kaisan tilalla joku toinen tyttö...

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Mä oon ihan varma et se on se patricin valinta.. Ihan saletti. Tosin en ole iltistä kattonu.. mut siis samoilla linjoilla

Mä just fanitan sitä Anna-Kaisaa. Olin ihan äimänä kun ne pudotti sen pois. Niissä jätkissä oli monta paljon huonompaa jotka olisi voinu pudottaa ennemmin kuin A-K:n

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Mä oon ihan varma et se on se patricin valinta.. Ihan saletti. Tosin en ole iltistä kattonu.. mut siis samoilla linjoilla

Mä just fanitan sitä Anna-Kaisaa. Olin ihan äimänä kun ne pudotti sen pois. Niissä jätkissä oli monta paljon huonompaa jotka olisi voinu pudottaa ennemmin kuin A-K:n

Peesi tähän. Jäin monttu auki kattomaan kun Anna-Kaisa pudotettiin

mä oon kuullu aika monen ihmisen epäilevän et tuomaristo on jo valinnu finaaliin menijät ja siksi valitsivat semifinaaliin kyseiset ihmiset. näin ihmiset kuulemma helpommin valitsee kyseiset ihmiset finaaliin, en nyt sit tiedä mulla ei ole faktatietoa!!

Mä nostan tätä pinoo vielä :)

Mä jäin miettimään sitä ku luin tuolta maikkarin sivuilta esittelyt noista, et naisista kovin moni tekee työkseen tai opiskelee musiikkia. Olin vähän, että höh :( Onko tää menossa ammattilaisten kisoiksi koko homma?

Kyllähän ammattilaisten luuliskin osaavan laulaa.... :whistle:

Hanna Pakarinen on mun ainoa idoli, trukista löydetty luonnonlahjakkuus :)