Huomasin Iltalehdestä, että naapurimaan "humuprinsessa" on vihitty :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olisin veikannut samaa vielä ennen häitä, mutta sulhasesta ainakin jäi paljon parempi kuva eilisen jälkeen.
Sitäpaitsi sulhanen on katolinen, hän ei voi erota vaimostaan jonkun lähteen mukaan koskaan. Katolisen henkilön avioliitto voidaan mitätöidä, mutta ei kovin heppoisin perustein.

• Tykkää
Reactions: Peppi1981
En usko liittoon. Mies ei ole myöskään saanut kestävän parisuhteen mallia kotoaan, äiti on ollut neljästi naimisissa. Oma veikkaus on viisi vuotta, pari lasta ja sit Madde palaa muksuineen Eurooppaan.

[QUOTE="jepjep";28583579]En usko liittoon. Mies ei ole myöskään saanut kestävän parisuhteen mallia kotoaan, äiti on ollut neljästi naimisissa. Oma veikkaus on viisi vuotta, pari lasta ja sit Madde palaa muksuineen Eurooppaan.[/QUOTE]
Näin käy. Laitetaas kirjanmerkkeihin ja nostellaan parin vuoden päästä. Ehkä ennemminkin.

[QUOTE="vieras";28583594]Eikä? Ihan tosi? Jos vaan näit unta, kai siitä olisi täälläkin puhuttu?[/QUOTE]
Tosi on. En taida olla tyypillinen palstamamma, kun mulla on oikeakin elämä, enkä roiku työkseni medioissa.

[QUOTE="aloittaja";28583600]Tosi on. En taida olla tyypillinen palstamamma, kun mulla on oikeakin elämä, enkä roiku työkseni medioissa.[/QUOTE]

No pakko se on uskoa, kun sanot. Minä en ollut mitään moisesta kuullut, en kyllä koko prinsessastakaan, en itseasiassa koko Ruotsin kuningashuoneesta.

[QUOTE="vieras";28583603]No pakko se on uskoa, kun sanot. Minä en ollut mitään moisesta kuullut, en kyllä koko prinsessastakaan, en itseasiassa koko Ruotsin kuningashuoneesta.[/QUOTE]
Mutta tämän supersuositun keskustelufoorumin olet onnistunut kumminkin löytämään. Pisteet siitä.
Itänaapuri on muuten Venäjä...

[QUOTE="vieras";28583609]Mutta tämän supersuositun keskustelufoorumin olet onnistunut kumminkin löytämään. Pisteet siitä.
Itänaapuri on muuten Venäjä...[/QUOTE]

Joo. Tietysti vitsailin. Avaus oli siinä mielessä hassu, vähän sama kuin jos tulisi ylihuomenna sanomaan, että hei huomasin, että Suomi voitti euroviisut. Mutta ei se mitään, kyllä sitä voi aloittaa keskustelun vähän myöhemminkin. Ja ihan YLEn uutisissakin kerrottiin jo eilen, että naapurimaan prinsessa meni naimisiin, siitä kerrottiin monta päivää etukäteen, taidettiinpa kertoa jo silloin viime vuonna, että häät on tulossa.

[QUOTE="vieras";28583614]Joo. Tietysti vitsailin. Avaus oli siinä mielessä hassu, vähän sama kuin jos tulisi ylihuomenna sanomaan, että hei huomasin, että Suomi voitti euroviisut. Mutta ei se mitään, kyllä sitä voi aloittaa keskustelun vähän myöhemminkin. Ja ihan YLEn uutisissakin kerrottiin jo eilen, että naapurimaan prinsessa meni naimisiin, siitä kerrottiin monta päivää etukäteen, taidettiinpa kertoa jo silloin viime vuonna, että häät on tulossa.[/QUOTE]
Joo olen/haluan olla uutispimennossa mökkisaaressani. Jos sota syttys niin ehkä siitä kuulisin. Muulla ei ole väliä.

[QUOTE="vieras";28583620]Joo olen/haluan olla uutispimennossa mökkisaaressani. Jos sota syttys niin ehkä siitä kuulisin. Muulla ei ole väliä.[/QUOTE]

Sellainen uutispimennys on kyllä välillä ihan hyväkin juttu, mieltä puhdistava. :)

Madde on raskaana. Jo vihreässä mekossa oli kohouma ja nyt väljähkö, etenkin vyötärön piiloon jättävä puku puhuu puolestaan. Ilmankos tuore rouva sädehti noin upeana.

Alkuperäinen kirjoittaja Nimettömänä;28583637:
Madde on raskaana. Jo vihreässä mekossa oli kohouma ja nyt väljähkö, etenkin vyötärön piiloon jättävä puku puhuu puolestaan. Ilmankos tuore rouva sädehti noin upeana.

En usko. Nähtiin ihan vasta tupakoimassa. Tuskin röökaa raskaana.

[QUOTE="vieras";28583652]Mistä tiijät? Muutama tupakki ei mitään haittaa.[/QUOTE]

No varmaan nähty siellä kuninkaanlinnan takapihalla, takaoven vieressä, kun Ruotsissakin pitää mennä ulos tupakille.

[QUOTE="vieras";28583652]Mistä tiijät? Muutama tupakki ei mitään haittaa.[/QUOTE]

Tupakoi muuten aftonbladetin kuvassa viime yöltä:)
Ovat sen verran suurennnuslasin alla, että tuskin syyllistyvät moiseen idiotismiin.

[QUOTE="aloittaja";28583600]Tosi on. En taida olla tyypillinen palstamamma, kun mulla on oikeakin elämä, enkä roiku työkseni medioissa.[/QUOTE]

Jeh, palsta ei olekaan media, enkä oo varma, että Iltalehteäkään sellaiseksi kutsuisin. Mikähän tän aloituksen tarkoitus oli? Kertoa muille palstalaisille, miten huonosti seuraat aikaasi ja maailman tapahtumia?

Yhteistyössä