Huomasitteko eroa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rulla

Vieras
Mulla oli jännä olo liikkua kodin ulkopuolella vauvan syntymän jälkeen. En ole koskaan ollut mitenkään huomiotaherättävä ihminen, mutta varsinkin loppuraskaudessa huomasin, että todella moni kiinnittää huomiota pyöreään vauvamasuun. Jopa ovia avattiin ja pari kertaa pääsin jopa kauppajonossa jonkin ystävällisen ihmisen edelle, mitä ei muulloin kyllä tapahdu. Oli vähän sellainen prinsessafiilis :)

Kun pikkuinen sitten syntyi, kukaan ei enää olisi huomannut, vaikka olisin ollut variksenpelätin :D Vauva saa ihan kaiken huomion, kun kauppareissulla istuu rattaissaan. Ja toki kuuluukin, että vauva saa ihastelut, eikä äitee. Mutta on se vaan niin arkista olla taas ei-kukaan, kun muutaman kuukauden ehti paistatella ;)

mä muistan vaan, että ekaa kertaa vaunujen kanssa ulkona, olin ihan varma, että KAIKKI kyttää ja tuijottaa että tuolla menee toi muikkis ekaa kertaa vaunuja työnnellen ja ompa se epävarmannäkönen ja voi että nyt sillä on VAUVA jaj a .... ja oma olo oli jotenkin vähäsen typertynyt :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Tuota en huomannut, mutta kun aikoinaan koiranpennun kanssa kuljin, sitä kaikki ihastelivat.

No mä ainakin sorrun samaan, mä en todellakaan tuntisi yhtään koiranomistajaa ilman koiriaan, vaikka usein lenkkipolulla tavataan "tuttuja".

Muistan, ja tunsin tietyllä tapaa, että olin lakannut olemasta minä- ja muuttunut ainoastaan muhkeaksi mahaksi, josta ihmiset katsoivat asiakseen esittää kommentteja hisseissä, kaupassa, kadulla jne. Kerran joku tuiki tuntematon pysäytti minut kadulla halutessaan kosketella mahaani.
Koin sen hyvin kiusallisena :o vaikka kyse olikin vaan vauvavatsan ihailusta.
Tosin jos joku nyt pysäyttäisi mut kadulla ja haluaisi kosketella "ihanaa vatsaani" ( en ole raskaana) ottaisin sen kyllä aikamoisena v..tuiluna. B)

Yhteistyössä